8/21/2012

Drop je blog.

Dit ideetje zat al een poosje in mijn hoofd, drop je blog. Mijn bedoeling was dat iedereen zijn/haar blog in de reacties kon plaatsen, -alleen bij dit bericht overigens- en er dan iets over kon vertellen, zo zien mensen jou blog misschien, nu is mijn blog niet heel erg bezocht, maar alle kleine beetjes helpen, nietwaar?
















Ik zal het nog even duidelijk uitleggen: het is de bedoeling dat je in je bericht in elk geval de link naar je blog post. Verder kun je iets vertellen over je blog, wat voor artikelen zijn er te vinden, hoe vaak je post (elke dag, één keer per week, etc.) en je kunt zelfs iets over jezelf vertellen! Is er nog iets anders wat je kwijt wilt? Zet het er vooral bij! Zorg voor een leuk bericht waarin je jouw blog als het ware presenteert.

Ik zal elke blog sowieso even bekijken en ook proberen overal een reactie achter te laten, en misschien vind ik je blog zo leuk dat ik vaker kom kijken? Je weet maar nooit! En het zou maar zo kunnen dat andere mensen jouw blog ook tof vinden!

Oh, laat ook even weten wat jij vind van "drop je blog", als jullie dit leuk vinden komt dit zeker nog een keer langs, want ik vind het zelf ook leuk om nieuwe blogs te ontdekken!

Dan nog even iets heel anders, ik weet namelijk niet zeker of ik morgen tijd heb om een artikel te maken, omdat ik met een vriendin afgesproken heb, dus dat is nog even twijfelachtig, neem het me niet kwalijk als er geen artikel is, haha!

Veel plezier met het dumpen van blog, ik ben benieuwd!
xx Maartje

6 reacties:

Een reactie posten