8/14/2012

Een aantal leuke blogs.

Toen ik gisteren zei dat er veel nagelartikelen aan zouden komen, bedacht ik me dat ik dat toch wel een beetje zielig vond voor jullie, vandaar dat ik vandaag toch even iets anders verzonnen heb, ik ga jullie vandaag een aantal blogs laten zien, sommige wel, maar sommige ook niet heel bekend.





















Zoals ik al zei, vandaag een aantal toffe blogs, die ik toch wel  vaak bezoek, en meestal toebehoren aan mijn dagelijkse blogrondje. Ik zal over ieder blog iets vertellen, de persoon die er achter zit, waar haar (In dit geval zijn het allemaal meiden) blog over gaat en wat ik vind van haar blog. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en als jij een leuk blog weet, laat het me vooral weten!
















Oke, ik begin met Nailsbylaura.nl, dit is een blog over nagels, nagellak en nagelverzorging. Laura is de persoon die deze blog runt, wat ze volgens mij met veel plezier doet. Iedere dag komt er een artikel online bij haar, vaak zijn dat nailswatches, maar ook nail-art tutorials en nagelverzoring komt voorbij. Ik kan je vertellen dat Laura zwaar nailpolish addicted is, als je haar stashfilmpje bekijkt, woah. Ik ben verliefd op haar lange nagels, wauw, dat wil ik ook. Ook leuk om te vertellen, en om te weten, is dat Laura veel werkt met Konad, ze stempelt erg veel en heeft ook ontiegelijk veel plates, heel tof. Haar blog is niet een van de grootsten, maar ik kan zeker nietr zeggen dat ie tot een van de kleinsten behoort. Zeker de moeite waard om een keer te kijken. www.nailsbylaura.nl.










Dan komen we aan bij Rilana, een vriendinnetje van mij, die ongelofelijk goed is in webdesign en bovendien ook nog eens superknap is. Haar blog ziet er heel mooi uit en ze post (tot nu toe, er staat helaas nog niet zoveel op) hele leuke dingen. Rilana's blog is nog niet zo groot, maar ik denk dat het dat best kan worden! Zeker een aanrader om eens te kijken. www.justrilana.blogspot.com











Vera, ook wel Vera Camilla genoemd, is een super vrolijk meisje die je met plezier al haar make-up tips geeft, maar ook nog eens dol is op fashion, want haar blog mag dan wel voornamelijk een beautyblog zijn, maar fashion komt vaak aan bod. Veracamilla is een blog vol afwisseling en leuke, interessante artikelen waar je zeker iets van kunt leren. Ook is veracamilla een van de grootste beautyblogs van Nederland. www.veracamilla.nl








Dan krijgen we beautylab, deze blog is van Serena, een beauty én fashion liefhebber die dol is op DIY-en. Haar blog echt heel gaaf en je vindt er veel superleuke DIY's, maar ook interessante onderwerpen over beauty, maar ook verhalen van haar lezeressen komen online, vaak bijzondere verhalen van meiden die iets meegemaakt hebben. Ook haar blog behoort tot een van de grootsten van Nederland. www.beautylab.nl

















En nu is Emma aan de beurt, Emma is ook een vriendinnetje van mij, die haar eigen blog heeft gestart, ze richt zich vooral op fashion, maar ook beauty komt vaak opdagen. En wist je dan Emma nog maar 11 is? Haar blog is erg leuk en ze post regelmatig filmpjes. Haar blog is nog maar klein, maar ik weet zeker dat ie nog een heel stuk zal groeien. http://itslikeafashionista.blogspot.nl











En nu de beurt aan Cynthia, haar blog miss lipgloss, is ook een van de grootste beautyblogs van Nederland. En naast haar blog heeft ze ook nog en eigen shop, waar ze haar favoriete producten verkoopt, supertof natuurlijk! Cynthia is een vrolijke en spontane meid/vrouw en haar blog is erg leuk om te lezen! www.misslipgloss.nl

Aangekomen bij lenette, ook wel Lenette12345, zoals haar blog heet. Lenette is meisje die vaak blogt over beauty, ze heeft leuke posts en een leuke manier van schrijven. Megagroot is haar blog nog niet, maar heel klein kun je het ook niet noemen. www.lenette12345.blogspot.com

Beautygloss ken je vast wel, Mascha schrijft leuke artikelen over beauty én ze heeft net als Cynthia haar eigen webshop, bybg. Heel tof dus. Deze maand (augustus) maakt ze iedere dag een filmpje, heel gaaf, je    moet echt even gaan kijken want het is zeker de moeite waard. www.beautygloss.nl

En dan, last but not least, Teske. Teske is echt een ongelofelijk tof meisje, ze is zo vrolijk en positief, niet normaal. Haar filmpjes zijn heel leuk. Ze vlogt ook veel en post iedere dag een artikel op haar blog. Echt de moeite waar om een kijkje te nemen. Haar blog, teskuh.nl, is nog niet mega groot, maar wel groter dan bijv. die van Lenette. www.teskuh.nl

En thats it. Aan de hand van dit artikel heb ik al wel weer een leuk idee gekregen, maar dat zien jullie binnenkort. I'll see you tomorrow.
xx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen