8/11/2012

Essence -You belong to me + Glorious Aquarius.

Hi,

Gisteren liet ik jullie de lak You belong to me van Essence zien, en vertelde ik dat ik hier iets mee had gedaan. Ik heb een topper aangebracht die jullie ook in mijn shoplog van laats hebben kunnen zien, namelijk Glorious Aquarius. Benieuwd? Lees snel verder.


Glorious Aquarius is een topper van Essence, met verschillende glitters, zo zitten er een aantal groffe blauwe, soms haast oranje lijkende glitters in, maar ook zijn er kleine blauwe, en nog kleinere holo glittertjes in te vinden. Op het eerste gezicht was al duidelijk dat deze voorbestemd was voor over You belong to me, dus heb ik ze gekoppeld!























Tadaa, deze combinatie is echt prachtig, het ziet er vrolijk en zomers uit, en stiekem doet het me ook wel een klein beetje aan de zee, en zeemeerminnen denken, hihi.






















Ik vind de Essence nail-art toppers echt heel tof, ze leuken je nagels echt heel erg op! Ik heb nog twee anderen, maar ik wil de rest zekerweten ook. Yeah voor Essence!

Ik wil wel even zeggen dat mijn swatches nog niet perfect zijn, ze zien er soms wat rommelig uit, maar waarschijnlijk worden ze na veel oefenen echt wel beter, denk je niet, haha? Als je trouwens tips hebt voor het swatchen zijn die meer dan welkom!

Xxx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen