8/11/2012

Essence - You belong to me

Hi,

vandaag wil ik jullie een lak laten zien die jullie gister al hebben kunnen zien in mijn shoplog. De lak die ik jullie wil laten zien is "You belong to me" van Essence, een mooie lichtblauwe lak die neigt naar mintgroen. I hope you enjoy!























Hier zie je deze prachtige kleur op mijn nagels, echt een vrolijke, zomerse (Uhum... zomer?) kleur waar je helemaal vrolijk van wordt. Dit is mijn eerste lak uit de Colour & Go lijn van Essence, nou, ik heb een uit de Nude Glam lijn, maar niks van de Colour & Go. Waar ik me over verbaasde was dat deze lak ontzettend snel droogde, heel fijn!






















In het flesje is de kleur nog beter te zien, echt heel mooi. Nu heb ik, omdat ik dit nog een beetje aan de saaie kant vond, er iets mee gedaan, maar dat zien jullie morgen.

Xxx Maartje

0 reacties:

Een reactie posten