8/13/2012

Essie - Funny Face

Vandaag heb een een prachtige, roze lak voor jullie, en ja, ik weet het. I'm a nailpolish addict, vandaar dat je zoveel nagelswatches voorbij ziet komen, en ik kan je vertellen dat de volgende artikelen ook voor een groot gedeelte over nagels/nagellak gaat, hopelijk vindt je het niet erg? Maar even verder naar de orde van de dag, Essie - Funny face.

























Zoals jullie zien heeft deze post een kleine verandering ondergaan, je ziet nu een plaatje wanneer je nog niet op "lees verder" hebt geklikt, op dat plaatje staat ook de titel. Ik vindt dit er erg leuk uit zien en ben benieuwd wat jullie hier van vinden.

Dan gaan we nu verder met het echte werkt. Funny Face is een mooie, ietwat donkere roze kleur, creamy en heel mooi. Zoals ik gister al zei lakt hij als de hemel, dun, soepel, en dan heb ik nog niet eens iets over het kwastje gezegd, die is mega, maar lakt heerlijk, de meeste nagels kan ik in één keer lakken. Kijk snel mee naar de foto's!
































































Het zijn best een aantal foto's, maar zo zie je de kleur wel erg goed. Sorry van het witte op mijn hand, ik was aan het nail-arten en had geen nagellak remover bij de hand, ai.

Het flesje van Essie, daar valt niet heel veel over te zeggen, behalve dat ik het mooi vind dat "Essie" in het glas zelf zit als je snapt wat ik bedoel, haha.










































Deze lak van Essie heb ik gekocht bij de Etos, en heeft me €9,99 gekost.
Nou, en dat was het alweer voor deze  keer, ik ga nog even vooruit werken en dan zie ik jullie morgen weer,
Bye, xx Maartje

1 reacties:

Een reactie posten