8/19/2012

H&M Budgetlooks Summer

Vandaag heb ik een aantal leuke looks voor jullie, en wel van de h&m. De h&m is echt mijn thuis gewoon, bijna al mijn kleren komen van de h&m en i love it. Ze hebben zulke leuke dingen! En het leuke is dat h&m een online "paskamer" heeft, zo kun je heel makkelijk je eigen looks samenstellen. Ik heb vandaag vier looks onder de €40,- voor jullie, kijk maar mee!



Zoals ik al zei is de h&m mijn favoriete winkel, ze hebben alles, echt alles, en dat voor een ongelofelijk lage prijs. Vandaar dat ik heb gepuzzeld met prijzen en op vier leuke looks uitgekomen ben. Voor het gemak heb ik de looks even een nummer gegeven, vlnr.: 1,2,3,4. Niet heel moeilijk hé?


Look #1
Look 1 is een beetje een indianen look vind ik zelf, het shirtje heeft tribal/aztect print, helemaal hip op dit moment, ik vind het zelf ook erg leuk! Verder een simpel taupe rokje, deze kennen jullie allemaal wel denk ik. En dan nog een cognac kleurige tas, en schattige bijpassende schoentjes. Oh, en niet te vergeten, de armbanden, roze, neongeel en goud, dit is één setje, heel tof! Door naar de prijzen:
Sandalen: €4,95
Rok: €2,95
Singlet: €9,95
Set van 30 armbanden: €6,95
Tas: €14,95
Totaal: €39,75

Look #2
Deze look is iets netter, maar opzich kan deze wel als het mooi weer is, misschien die broek een beetje warm, maar opzich erg lekker. De schoenen zijn echte killer heels, wel eerst een beetje oefenen dus. Ik ben zelf helemaal weg van die blouse, die is echt mooi! Dan de prijzen:
Blouse: €4,95
Schoenen: €8,95
Broek: €12,95
Leren ceintuur: €4,95
Ring: €2,95
Tas: €4,95
Totaal: €39,20

Look #3
Deze look is lekker sportief en ook de neontrend komt er in voor, deze vind ik zelf de leukste van de vier. En ik houd van die sandaaltjes, die zijn echt zo gaaf! En de sandaaltjes matchen weer met de oorbellen.
Het hemdje is erg vrolijk met al die plaatjes. Ondanks dat deze look erg veel kleur bevat vind ik hem niet te druk geworden. Laten we snel verder gaan met de prijzen.
Schoenen: €14,95
Short: €3,95
Singlet: €2,95
Jack: €14,95
Oorhangers: €2,95
Totaal: €39,75

Look #4
En dan, last but not least, de laatste look. Deze is lekker kleurrijk en best wel casual vind ik, ook deze look neigt naar de sportieve kant, wat ik erg leuk vind. De blazer heeft echt een mooie kleur en past heel goed bij de jumpsuit. De schoenen matchen ook nog eens goed met de ring, woehoe!
Schoenen: €7,95
Jumpsuit: €7,45
Blazer: €19,95
Ring: €2,95
Totaal: €38,30

En dat was het alweer voor vandaag, ik ben wel benieuwd of jullie dit vaker willen zien, en welke look jij het leukst vindt!
xx Maartje


4 reacties:

Een reactie plaatsen