8/12/2012

Kletspraatje: Nagels lakken en bloggen

Hoi,

Vandaag heb ik zin om gewoon even te kletsen. Niks foto's maken, bewerken, etc. Gewoon even kletsen. Zin om mijn geneuzel aan te horen? Lees dan even verder.
Oke, ik moet eerlijk toegeven, dat klok best vreemd, uhum. Ik ben m'n nagels aan 't lakken met Funny Face van Essie. En asjemenou, wat lakt ie ongelofelijk fijn. Dat kwast, hmmm, ik ben verliefd. Zo heerlijk breed, ik kon m'n duim d'r bijna in een keer mee laken, hoe nice!

En.. ik heb m'n nagels weer kort geveild. Het zag er nogal slordig uit, aangezien de ene heel lang was en de ander heel kort. M'n moeder zij al dat ik ze gewoon even lang moest veilen, maar ik vond die lange nagel nogal mooi, 't klinkt een beetje absurd, i know. Maargoed, ik heb ze dus toch kort geveild, en ik ben d'r blij mee, het staat veel netter!

En dan over het bloggen, ik merk dat ik, nu ik weer thuis ben, het toch wat moeilijk vindt om echt iedere dag iets te plaatsen, maar toch doe ik 't. Ik had dan voor gisteren al iets klaar staan (gelukkig), ik had donderdag wat vooruit gewerkt, maar voor vandaag dus niet. Maar ik denk dat wanneer ik klaar ben met m'n nagels ik er even wat foto's van ga maken, dus dat zien jullie waarschijnlijk morgen :)

Maar ik denk dat dat was wat ik zo ongeveer te vertellen had, haha. Meer komt er niet in me op. OH wacht, ik ben wel benieuwd naar wat jullie van de lay-out vinden, haha. Oke, dan was dit het.

Bye, Maartje


0 reacties:

Een reactie plaatsen