8/20/2012

It's design time!

Ten eerste, ik ben ongelofelijk laat vandaag, sorry daarvoor. Ik weet niet wat me bezielde, ik ben de hele dag thuis geweest, maar heb gewoon NIKS aan mijn blog gedaan, niet slim van me. Maar bij deze toch nog een (verlate) post.

Ik ben vandaag eens even aan het designen geslagen, misschien wisten jullie het nog niet, maar dat is een van mijn grootste hobby's. Ik heb een lay-out gemaakt voor mijn profiel op goSupermodel, en ik vind hem echt best tof geworden, kijk snel mee om de hele lay-out te zien!





















De lay-out bestaat uit vier verschillende delen elk deel heeft een aantal tekstvakken. Het thema van deze lay-out is "Food/Eten", dit omdat ik het sowieso heerlijk vindt, maar bovenal omdat de plaatjes prachtig zijn, je begint er letterlijk van te kwijlen, dus hou een zakdoekje bij de hand please, laat de plaatjes maar komen!








































Het is een hele lange lay-out geworden, maar ik ben er best trots op en ongelofelijk blij mee! Nu wil ik van jullie wel eens weten of jullie het leuk vinden wanneer ik eens een designtutorial op mijn blog post? Ik hoop dat je hem leuk vindt, haha! Ennuh, loopt het kwijl al uit je mond, of ben je braaf geweest, hihi?

Xxx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen