8/07/2012

Lookbook inspiration #1

Hi,

Vandaag een post met lookbook plaatjes. Voor wie lookbook(.nu) niet kent; dit is een site waar mensen hun looks kunnen plaatsen. Dit zijn allemaal hele fashionable outfits, echt heel tof. Ik ga jullie er dus een paar laten zien die ik zelf echt heel tof vindt. Waar die #1 voor staat? Dit is de eerste editie, ik wil dit namelijk vaker gaan doen!





























Deze vind ik dus echt heel stoer. Die blouse is echt wauw, haha. En dan die cowboylaarsjes, oh my, zo tof!
Al vind ik hem echt leuk,, ik weet niet zeker of ik het echt zou dragen, ik ben zelf niet echt van de accessoires, dus zoveel armbanden is niks voor mij. But, 't is wel heel tof!


Wauw, wauw, wauw. Die pet, dat jasje, het shortje, die bandeautop met panterprint. Dit is gewoon echt tof. Dat jasje moet ik hebben, die vind ik echt het mooist, lekker stoer. Nogmaals wauw, dat is zo ongeveer het enige waarmee ik goed kan uitdrukken hoe mooi ik dit vind!




















































Ook hier is het de blouse die ik het mooist vindt, ik bedoel, wie wil er nou geen oversized spijkerblouse?  En die muts, wauw! Maar eh, die schoenen, hmm, ik vind ze niet de mooiste, haha. En jij?



Ik weet niet wat het is, maar iets aan deze look sprak me heel erg aan, misschien is het de simpelheid? Serieus, ik heb iets met jasjes./blousjes/vestjes/etc. Dat jasje vind ik namelijk het tofst van de look, net als bij alle voorgaande, hmm? Het vreemde is dat wanneer ik eens zo'n jasje pas, ik vind dat ie me niet staat? Kennen jullie dat, of ben ik de enige?































Dat jasje, (alweer) WAUW! Zo met die kousen, dat is echt heel tof. En dat meisje is knap, haha.

Dat was het weer voor vandaag. Welke vind jij het leukst? Ik hoor het graag.
Tot snel,
xx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen