8/08/2012

Nieuwe Essence producten: nail/nail-art.

Heey,

zoals jullie misschien al weten, wordt rond Augustus/September, het assortiment van Essence vernieuwd, en dan met name de nagellakken, maar ook het nail-art schap wordt aangevuld. Daarom wil ik jullie dit vandaag laten zien. Ook de andere nieuwe producten van Essence zullen volgen, en wanneer jullie dit leuk vinden, komt Catrice ook nog even aan bod. Maar goed, laten we beginnen, want het is een hele hoop!




Colour and go nagellak.
"De nieuwe colour & go met een gel-glans effect. droogt snel, glanst prachtig en ziet er perfect uit! de must-have voor je nagels!" volgens Essence. Zoals je ziet, de flesjes zijn veranderd. Er zal vanaf nu geen 5, maar maarliefst 8 ml in de flesjes zitten. Ook worden de flesjes iets ronder. De colour en co lakken zijn beschikbaar in maarliefst 44 kleuren! Ook is de prijs iets verhoogt, namelijk naar €1,60 per stuk. 

Nude Glam nagellak.
"...nude krijgt een superglans! De nieuwe nude glam nail polishes vallen ook op door de gel-glanseffecten en de sneldrogende en langhoudende innovatieve formule. de zachte nudetinten – soms mat, soms glanzend – zijn licht transparant na het aanbrengen van een laagje nagellak en bij het tweede laagje dekkend. één ding is zeker: de nude look zal nooit vervelen!" Ten eerste, dat wat me opvalt aan deze tekst is dat er in de eerste regel staat: "Nude krijgt een superglans", maar Essence geef aan dat de lakken "soms mat, soms glanzend" zijn, klopt niet helemaal hé? Matte lakken die glanzen, 't is toch  echt een verbeterpuntje Essence. De Nude Glam lijn bestaat uit 6 mooie lakken, met dezelfde nieuwe flesjes als de colour and go lijn. Ook deze kosten €1,60 per stuk.


















Colour and Change nagellak + magic effect designer.

"Doe het zelf! in combinatie met de speciaal ontwikkelde designer is het gemakkelijk om kleine meesterwerkjes op je nagels te creëren. het is echt magisch: breng de nagellak op en laat deze drogen. gebruik daarna de designer om je eigen stijl te creëren met stippen, strepen, french manicure etc. binnen een paar seconden verschijnt het plaatje op je nagels. één designer, vier kleuren." Hier ben ik echt benieuwd naar, het klinkt in ieder geval heel tof, het enige is dat ik de kleuren persoonlijk niet geweldig vind, maar alsnog beland er hier sowieso één van in mijn stash! 

Nail-art Peel off base coat.
"Erop en eraf!! geen probleem met de peel off base coat. de melkwitte textuur wordt transparant nadat deze aangebracht is en zorgt voor een perfecte basis voor de nagellak. de nagellak verwijder je simpelweg door het laagje met base coat en al eraf te trekken. zo kun je nu nog gemakkelijker kleuren en effecten wisselen – veilig, snel en zonder het gebruik van nagellakremover." Peel off base coat, komt het jullie bekend voor? Mij wel, de Ready for Boarding collectie van Essence bevatte er namelijk ook een, waar ik erg enthousiast over was en waar jullie waarschijnlijk nog een review van kunnen gaan lezen, leuk dat deze nu ook in het vaste assortiment zit. 


















Nail-art Glowing in the dark topper.

"Dancing in the dark! met deze glowing in the dark top coat val je zelfs op in het donker! overdag zien je nagels er superglossy uit en ‘s avonds op de dansvloer bij black light veranderen ze in de ultieme eyecatchers. voor een spectaculair avondje uit!" Wow, hier ben ik echt zo benieuwd naar, zou ie echt doen wat Essence ons beloofd? Ik hoop het maar!

Nail-art Special effect toppers.

"Verrassend, onverwacht en superhip: de special effect toppers hebben altijd een verrassing voor je in petto! alle negen versies hebben hun eigen unieke en bijzondere finish. multi colour, metaal, sprankelend zilver, holografisch, prisma of violet, met deze lak ben je altijd speciaal! verkrijgbaar in twee nieuwe varianten, in totaal negen effecten." De special effect toppers zijn je vast al wel bekend, maar Essence brengt 2 nieuwe uit, die op de foto te zien zijn. Links: "Holo topping, please!" en rechts: "Mrs and Mr glitter".




















Nail-art Cracking topcoat.
"Supercool en stylish! cracking top coats horen thuis in de nagelcollectie van elke fashionista. ze zijn er nu ook met 3D effect! zo krijg je een perfecte cracking look: gewoon aanbrengen over de nagellak en zie hoe de lak binnen enkele seconden ‘crackt’. fantastisch! verkrijgbaar in vijf kleuren." Hmm.. over dat supercool en stylish, heeft Essence daar wel gelijk in? Ik heb het idee dat crackle niet meer zo populair is, wat vindt jij, is dit een goede zet van Essence? Maar.. ik vind deze nieuwe paarse kleur wel erg mooi, dus ik denk dat ik hem wel koop, aangezien ik maar een crackle lak heb, en ik het toch wel handig vindt!

Nail-art Magnetics.
"De magnetische pigmenten in deze speciale nagellak reageren op de nail art magneet en geven een verrassend wow effect! strepen, stippen, sterren, altijd extravagant. nu verkrijgbaar in een nieuwe metallic trendkleur en in totaal in vijf tinten." Ook de magnetics lakken van Essence worden uitgebreid met een nieuwe kleur, dit keer een rode, die heb ik nog niet veel voorbij zien komen, jij? Zelf ben ik hier niet laaiend enthousiast over, maar opzich is 't erg leuk!



















Nail-art Duo stylist.
"De 2 in1 musthave voor nail art: de DUO stylist! alles is mogelijk met de twee tips: met de dunne tip breng je gemakkelijk kleine steentjes of andere decoraties aan, zoals french manicure nageltips. met de dikkere tip kun je stipjes maken, alle mogelijke stiptechnieken kun je ermee toepassen, absoluut het proberen waard!" Waarom noemen ze dit niet gewoon een dottingtool, haha? Naja, 't is in elk geval wel handig, ik heb nog geen dottingtool(s) namelijk, dus deze ga ik wel aanschaffen!

Nail-art Create your own ring.

"Creëer je eigen unieke ringen! ontwerp een trendy ring die precies past bij jouw individuele, spectaculaire nagelstijl. decoreer de transparante ringen met je favoriete kleur nagellak,  glinsterende steentjes of stickers. alles is mogelijk!" Dit is weer zoiets waar ik niet echt enthousiast over ben, ik vind het een beetje kinderachtig, en bovendien draag ik geen ringen, dus dit laat ik liever aan me voorbij gaan.




















French glam Nail stickers.
"Glam it op z'n frans! De nieuwe nagelstickers creëren een coole look dankzij de trendy figuurtjes - je bent verzekerd van nagels die opvallen! verkrijgbaar in twee bijzondere dessins." Zelf ben ik niet heel erg van de nagelstickers en meer van het zelf nail-arten, maar als je dat niet heel goed lukt is dit een leuk alternatief.

Verder brengt Essence nog een aantal verzorgende benodigdheden uit, maar daar besteed ik verder niet veel aandacht aan. Dus thats it, een heleboel leuke nieuwe dingen, waarvan ik zeker een boel ga aanschaffen. En jij, wat is jou favoriete nieuwe product van Essence als je de foto's zo ziet?

xx Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen