8/09/2012

Shoplog Spanje 2012

Hi,

Nu ik dit schrijf zit ik nog in Spanje, morgen ga ik naar huis, helaas. Maar... ik heb veel gekocht, heel veel zelfs, en dat ga ik jullie vandaag laten zien! Oh, ik heb ook nog een nieuwe bikini en een paar oorbellen gekregen, maar die ben ik vergeten op de foto te zetten.


Ten eerste deze sweater, ik vind hem echt tof, en je kunt d'r zo lekker in wegkruipen. Ook de kleur vind ik heel mooi. Deze sweater heb ik gekocht bij de Dunnes Store voor maar €12,-. Niks toch?






















Toen ik deze schoen zag was ik verliefd, zulke leuke simpele gympies, love it. En het mooiste nog was de prijs, ze kostten namelijk maar €5,- Deze komen trouwens ook van de Dunnes Store.






















Deze zag ik hangen op een marktje en wauw, hij is geweldig. Zo mooi en hij heeft leuke details, denk aan de knoopjes, het zakje, en de achterkant is langer dan de voorkant. Deze koste €6,50 op een marktje.






















Ik heb niet veel broeken en was al een poosje op zoek naar wat leuke nieuwe, dus toen ik deze zag moest k hem hebben, gelukkig  paste ie. Dat riempje op de foto zal d'r trouwens ook bij. En zal ik je een iets vertellen? Deze broek koste gewoon maar €13,50! Ik heb hem gekocht op de zelfde markt als ik het hempje gekocht heb.

Dan gaan we nu verder met de nagellak/nail-art/nagelverzorging, want dat is ook nog een heleboel, haha.



























Sinful Colors is een merk dat niet makkelijk te verkrijgen is, maar hier lagen ze gewoon in de winkel voor ong. €3,- per stuk. V.l.n.r.: Bermuda sunshine, Snow me white en Smoking hot.


























Dan heb ik nog drie lakken uit de Essence - Crazy good times collectie. Deze collectie is echt heel tof, en ik kon niet kiezen, dus heb ik deze drie meegenomen. V.l.n.r.: Princessorize, Confetteria en Candytion. Hoeveel deze kostten weet ik niet meer precies, maar ik geloof dat het zo rond de €2,50 zit. Helaas is deze collectie niet in NL te koop.



























Dan zijn we aangekomen bij 2 lakken van de Claire's. De linkse is van mij, de rechtse van mijn moeder, maar die wou ik er toch nog even bijzetten. Nu bedenk ik me dat ik er ook een gratis veil bij gekregen heb die ik ook niet op de foto heb gezet. De linkse deed me trouwens ongelofelijk denken aan Save me, van de Nicki Minaj collectie van OPI, misschien leuk dupe materiaal? De lakken van de Claire's kosten €3,50 per stuk.






















En hier hebben we een lakje van kiki en... m'n eerste OPI lak, nouja, eigenlijk heeft mijn moeder 'm gekocht, but, dat maakt me niet uit. De lak van OPI heet "A rose at dawn, broke by noon". OPI kost €14,95. Dan die van kiko, wauw, wauw, wauw, Hij lijkt niet zo bijzonder maar serieus, hij is echt prachtig, heel mooi blauw, tussen licht en donker in en heel fel. Dit is nummer385. Deze koste €1,50. Geen geld dus voor zo'n prachtige lak.






















Dan nog twee lakken van Essence. Links zie je een special effect topper met de naam "glorious aquarios" en rechts een mintgroen/lichtblauwe lak met de naam "You belong to me". Volgensmij zijn deze erg gaaf in combinatie met elkaar, denk je niet? De Essence nail-art toppers kosten geloof ik €1,80 (al weet ik het niet heel zeker) en de colour & go lakken van Essence €1,30.






















Dan gaan we verder met wat nail-art spullen. Als eerst deze Essence nail-art glitters, ze zijn roze, holo achtig, maar  heel tof. Deze hebben me €1,- gekost. Dan een setje met drie sponsjes en een striper/kwastje, een heel dun kwastje waar je gemakkelijk strepen mee kunt zetten, hoef je niet speciaal stripers aan te schaffen en kun je gewoon je eigen kleuren lak gebruiken, tof! Dit setje was zo rond de €2,50/€3,-.






















En dan als laatst twee verzorgende producten. En nagel olie van Essence, die ik gebruik voor mijn nagelriemen en een nagelbalsem voor mijn gehele nagel. Deze waren allebei €2,50 dacht ik.

En dat was het, ik heb veel geshopt, en ben heel blij met alles. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Wanneer ga jij op vakantie, en waar heen?

See you soon,
xx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen