9/26/2012

Essence pigments - kiss the frog.

Oeh, ik heb weer iets leuks voor jullie. Want wisten jullie al dat de pigments van essence nu tijdelijk als limited edition in ieder schap liggen? Toen ik dat zag heb ik er gelijk een gekocht, en dat werd Kiss the frog, een kleur die je zou kunnen omschrijven als lime groen, maar dan iets donkerder en grijzer, haha, ik doe een beetje moeilijk, maar ik zou niet weten hoe ik het anders uit zou moeten leggen. Maar ik kan je vertellen dat ik iets heel leuks gedaan heb met dit pigment, dus lees snel verder!
Ik draag zelf geen make-up, dus ik heb geen oogschaduw waarmee ik een ooglook voor jullie zou kunnen maken, dus ik dacht, dan maar op papier en met potloden, dus zo ging ik aan de slag, en het resultaat mag er best zijn, al zeg ik het zelf.

Ik vond het echt leuk om eens een keer zo een product aan jullie te showen, eens een totaal andere manier, en zo zien jullie ook een klein beetje hoe de kleur overkomt. Het pigment werkt opzich best fijn, niet bijzonder, gewoon normaal en hij is aardig gepigmenteerd, prima koopje dus, ook voor die prijs, hij kost namelijk maar €2,50. 

Hier kun je nog even zien wat ik allemaal gebruikt heb, niet heel bijzonder, maar ik vond het zo'n leuke foto, hihi!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit ook eens op zo'n andere manier te zien, 
ik zie jullie snel weer,
xx Maartje

1 reacties:

Een reactie posten