9/30/2012

Hi, ik heb jullie wat te vertellen.

Hi, daar ben ik weer, na een hele poos, ik ben echt druk geweest deze week, geen goed excuus, i know, en ik zou willen dat ik wat meer tijd had, maar helaas. Maar ik wil even wat met jullie bespreken, niks ernstigs hoor, gewoon even iets over mijn blog. Ik heb namelijk het idee dat mijn blog zo 'onpersoonlijk' is, en dat ik me eigenlijk toch iets meer wil richten op lifestyle en fashion, want beauty is niet echt iets voor mij. Ik wil ook graag meer columns schrijven en gewoon leuke dagelijkse blog berichtjes schrijven. Ik wil liever niet dat het te professioneel wordt, niet op de manier van dat ik niet wil dat mijn blog groeit, want dat lijkt me juist gaaf, maar het hoeft er niet allemaal zo strak uit te zien, en de blogberichten vind ik gewoon leuker wanneer ze iets meer een persoonlijk tintje hebben. Ik wil gewoon lekker kunnen bloggen en thats it, meer ook niet.

Maar goed, nog even wat andere leuke dingen, want... ik ben gisteren met Heleen naar Arnhem geweest, supertof natuurlijk! En we hebben ons aardig uitgeleefd. Dus dat betekend dat er waarschijnlijk vandaag nog, maar ik wil niks beloven, een shoplog online komt, yeaah!

Tja, en verder, veel huiswerk vandaag, het is niet anders hé? Gelukkig heb ik het nu bijna af, dus dat valt al weer mee. Verder moet ik a.s. vrijdag mijn boekverslag inleveren, heb ik even geluk dat ik die afgelopen vrijdag al gemaakt heb, ben ik daar ook al weer van af.

Tja, en dat is wel zo'n beetje wat ik te vertellen heb, haha. Ik ga nu nog even wat blogberichten typen en een beetje vooruit werken en daarna nog wat aan mijn huiswerk doen, dusja, haha.

xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie posten