9/23/2012

Nieuw seizoen, nieuwe lay-out.

Nieuwe lay-out? Dat heb ik vaker gehoord. Inderdaad, ondanks dat er pas geleden een nieuwe lay-out is gekomen, time to repeat. Omdat gisteren de herfst is aangebroken leek het me eigenlijk wel heel gaaf om mijn blog ook te pimpen met een herfstig tintje. En dit is het geworden.




















Er is, behalve de lay-out, niet veel veranderd. Er zal binnenkort nog wel een contact pagina verschijnen, en er zullen misschien wat kleine veranderingen plaatsvinden, maar dat is het dan ook. Ik ben druk bezig mijn blog zo leuk mogelijk te maken voor jullie, maar ook voor mezelf!

Verder heb ik, door het maken van deze lay-out, het leuke idee gekregen om ieder seizoen een nieuwe lay-out te maken, om een beetje in de stemming te blijven, dus de volgende die jullie kunnen verwachten is een winter lay-out (kerst, sinterklaas, ijs, etc), maar dat zal nog wel even duren, haha. Tot dan ben ik echt heel blij met deze!

Dan wil ik me tot slot verontschuldigen omdat ik het idee heb dat er de laatste tijd vooral veel posts over mijn site zijn gekomen, en bijna geen reviews en andere leuke artikelen. Dus sorry daarvoor, ik ga druk bezig om daar wat verandering in te brengen!

See you soon,
xoxo Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen