9/16/2012

Nieuwe Lay-out

Het is lang geleden dat ik iets van me heb laten horen, ik bedoel lezen, pardon. Maar ik ben terug, mijn blog is weer als nieuw, compleet in een nieuw jasje, die ik nog toffer vind dan die ervoor. Benieuwd wat er precies veranderd is? Lees even verder!
Te beginnen met de Header, deze is helemaal anders geworden, wel in dezelfde stijl, maar het roze van eerst neigt nu iets meer naar rood, wat is zelf toch iets mooier vind. Verder is de achtergrond veranderd, eerst was het wit hout, nu iets bruiner, dit geeft het geheel een iets warmer gevoel heb ik het idee. De achtergrond van het "tekstvak", (ik weet niet precies hoe ik het moet noemen, maar hopelijk snap je wat ik bedoel?) is ook veranderd, deze is lichtroze geworden.
Ook de zijbalk is totaal veranderd, eerst was hier een stukje over mij, een andere link naar bloglovin. Er zijn dingen bijgekomen, maar ook dingen weggehaald. Wat totaal nieuw is zijn de categorieën, ik had eerst geen flauw idee hoe ik hier aan zou kunnen komen en hoe dit zou kunnen, maar het is gelukt, yes! Ik wil hier best een kleine tutorial over maken als jullie dat graag willen, want zulke categorieën zijn echt fijn vind ik persoonlijk. Ook is er een nieuw bloglovin icoontje, ik vind deze iets professioneler staan, haha. Ennnn..... reclame. Nu zul je denken van: "blegh, waarom reclame?", ten eerste vind ik het heel tof staan, gewoon zo echt. Ik krijg niet betaald voor deze reclame, ik wou hem zelf, dit is namelijk een reclame voor Cash4Girls, waar jullie binnenkort nog een artikel over kunnen verwachten.
Ik hoop dat jullie de veranderingen net zo leuk vinden als ik, en ik verwacht dat er de komende tijd vast nog wel wat kleine veranderingen zullen komen, maar niet zo groot als deze.

Xxx Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen