9/30/2012

Shoplog Arnhem 29-09-2012

Gisteren ben ik met Heleen, haar vader en haar zus wezen shoppen in Arnhem, supertof en supergezellig! En zoals ik jullie vanmorgen al vertelde, er zou een shoplog komen, en hier is die dan, jeeey! Ik ben echt heel blij met wat ik gekocht heb, kijk je even mee?






















Laten we maar meteen beginnen met hetgene wat ik ook daadwerkelijk nodig had: broeken. Werkelijk, ik weet niet wat het is maar alle broeken die ik heb worden met te klein, weeh :( Dus tijd voor nieuwe. Nu had ik al even op de site van H&M gespiekt en daar een paar broeken gezien die ik eigenlijk niet kon laten liggen, niet omdat ze zo bijzonder waren, maar door de prijs. Want waar koop je nu nog een broek voor €9,95? Bij de H&M dus, happy me :3






















Ik heb een zwarte en een normale spijkerbroek gekocht, lekker basic maar wel handig. En ze zitten gewoon goed, niet heel bijzonder. Ik heb het idee dat ik de meeste broeken wel pas, dus daar heb ik geluk mee, haha. Verder waren zowat al mijn truien/vesten te klein, wanneer ik m'n armen strekte zag je een deel van mijn arm, niet vreselijk natuurlijk, maar ook niet de bedoeling. Dus ik nam ook twee truien mee.
























De ene is een grijs sweatshirt met blauwe opdruk, heel simpel lijkt het, maar wat je op de foto niet ziet is dat de mouwen ong. driekwartlengte hebben, dat staat echt heel stoer! Eigenlijk wil ik nog een wit met blauw gestreept shirt voor hierbij, met lange mouwen, dat staat super chill i think. En dan nog een trui, wel met lange mouwen. Paars met een dollarteken, zoals je kunt zien, echt heel cute, en hij zit echt lekker. Het enige nadeel is dat ie pluist, haha. Nu zit m'n zwarte broek dus onder de paarse stofdingetjes, haha, lawl. Het sweatshirt heb ik gekocht bij de New Yorker en die kostte geloof ik rond de 20 euro. De trui komt van de H&M en kostte €24,95. Verder stond er al een hele poos een simpele zwarte colsjaal op mijn wishlist, en die heb ik kunnen scoren bij de Hema, voor maar €5,-! Woehoe :D






















De sjaal is echt heel fijn, niet zo mega dat je het idee hebt dat je erin verzuipt, gewoon lekker warm en fijn! Als laatst was mijn topcoat op, en laatst las ik op beautylab.nl over een hele fijne base en topcoat van Essence, dus heb ik mijn kans gegrepen en die ook even gehaald, samen met een nail-corrector pen, altijd handig. De prijzen hiervan weet ik zo gauw niet meer.





















Het was en een hele gezellige ochtend/middag! Ik hoop dat jullie mijn shoplog een beetje leuk vonden, hihi. Ik ben trouwens ook best tevreden over de foto's, eindelijk, haha. Vanmorgen scheen de zon in mijn kamer en heb ik meteen de kans gegrepen om nog wat foto's te maken, lang leve het kleine beetje zon die er nog is!

Ik zie jullie morgen weer,
xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen