9/18/2012

Wishlist H&M

Telkens waneer ik kijk bij de H&M zie ik gewoon zulke leuke kleding, hier liefst zou ik alles willen hebben, maar dat gaan niet. Vandaag heb ik een wishlist voor jullie, van de H&M natuurlijk. Benieuwd naar wat ik allemaal wil hebben? Kijk snel mee :)




























Ik heb een collage gemaakt met een aantal megatoffe dingen van de H&M. Deze heb je hierboven ook al een beetje kunnen zien, maar hier is hij nog een keertje:



























Laten we beginnen met de drie rokjes, de ene gekleurd met tribal/aztec print, de ander zwart/wit met hetzelfde printje en de laatste gewoon roze. Het enige probleem is dat ik (tot nu toe) bijna/geen rokjes draag,  maar ik vind ze gewoon zo tof, serieus, zal ik er dan toch maar eentje kopen? En dan 2 broeken, linksonderin, een blauwe en een grijze spijkerbroek, niet heel bijzonder, maar wel altijd handig. Ik ben erachter gekomen dat er ook nog zo'n zwarte is, dus ik denk da t ik die ook wel graag wil eigenlijk. We gaan door naar rechtsbovenin, een legging, panterprint. Nu moet ik zeggen dat ik panterprint vaak heel ordinair vind staan, maar alleen bij oude vrouwen of bij meisjes die zulke shirtjes dragen waarbij hun trots er totaal uithangt, het licht er gewoon aan hoe je het combineert, en ik denk dat dat me opzich best goed gaat lukken! Dan 2 dikke truien/vesten, ik heb ze bijna niet en die die ik heb zijn te klein, bleeh, die met het dollarteken is echt gaaf, maar die gewoon paars/roze is ook heel leuk! Dan het shirtje met Young Things erop, gewoon vet gaaf, een beetje rock chick, haha.  En nog een blauw, wat langer shirtje, die volgensmij echt heel tof kan staan op die legging en een zwart blazertje, ik zie het al helemaal voor me! Verder nog twee witte shirtjes, de ene ook met dollartekens, die doet me een beetje denken aan zo'n superhelden strip, haha. En de andere met een strik, cute! Als laatste een zwarte colsjaal, die lijkt me gewoon heerlijk warm, en een leuke gele muts! Ze hadden hem ook in het roze, maar we hebben ook nog ergens een roze liggen, dus doe dan die gele maar. En als allerlaatste het paar kniekousen, jeetje wat vind ik die tof, alleen ik ben bang dat ik ze niet ga dragen, dus ik twijfel. Ik kan het altijd proberen?

Het zou zomaar kunnen dat er nog een vervolg komt, omdat ik nog veel meer toffe dingen heb gespot bij de H&M, dus wees opgelet. Maar ik beloof nog niks, dus in elk geval;

See you soon,
xx Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen