10/13/2012

Catrice - Nautica


Hii,
eindelijk heb ik de tijd om weer eens iets te posten, yeah. Ik heb deze foto's al een tijdje geleden gemaakt, en bij deze wil ik ze aan jullie laten zien. Ik presenteer jullie; Catrice - Nautica. Het enige nadeel is eh, dat hij niet meer te koop is, oeps. Maar misschien dat je hem nog ergens in een kortingsbak kunt vinden, zoals ik dat ook heb gedaan? Maargoed, tijd voor de foto's :)






















Zoals op de foto hierboven al heel duidelijk te zien is: er zitten fel/lichtblauwe glitters in, supermooi. Dat is ook een van de redenen dat ik hem eigenlijk nog best vaak draag.










































De foto's zijn overigens wel in de zon gemaakt, dus binnen en wanneer de zon er niet is is het een gewone blauwe kleur. Ik ben eigenlijk heel tevreden over deze lak, hij (of zij, wat klinkt beter?) lakt ook erg fijn, want zoals jullie waarschijnlijk weten heeft catrice een heel dik kwastje!

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden,
en nogmaals sorry voor de "late" post van deze lak.
Ik zal proberen vanmiddag nog een wat langer artikel te plaatsen, al weet ik niet of dat gaan lukken.
In elk geval: bedankt voor het lezen en ik zie jullie snel weer!
xxx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen