10/27/2012

H&M Wishlist - Winter/kerst 2012

Winter/kerst? Wow, ik denk wel erg ver vooruit, maar wat wil je ook, met al die kerstcollecties die allemaal al weer in de winkel liggen? Zo ook bij de h&m, al die ongelofelijk aanlokkelijke, glitterige, coole kleren. Ik kon de verleiding niet weerstaan en maakte weer eens een wishlist, haha.





























Dit keer is het best bescheiden (uche..uche..) vind je niet? Oke, not, leuk geprobeerd, achja, haha.


























1. Blouse - €19,95
Een kanten blouse met driekwart mouwen en een knoopsluiting achter.
2. Vest - €29,95
Een jacquardgebreid vest zonder sluiting. Het model heeft zakken voor.
3. Blouse - €19,95
Een blouse van chiffon met lange mouwen, een knoopsluiting voor en twee borstzakken.
4. Sweater - €24,95
Een sweater van extra gewassen joggingstof met een print voor.
5. Top - €12,95
Een lange top van zacht tricot met driekwart mouwen en één borstzak.
6. Broek - €39,95
Een 5-pocketbroek van twill met een smalle pasvorm en strassteentjes boven aan de voorkant.
7. Broek - €24,95
Een 5-pocketbroek van elastische twill met een geprint dessin. De broek heeft smalle pijpen en een lage taille.
8. Rok - €19,95
Een uiteenlopende rok van organdie met een zichtbare ritssluiting achter. Gevoerd.

En dat was mijn wishlist, natuurlijk ga ik echt niet alles kopen, maar ik vind het gewoon tof, haha.
Naja, ik hoop dat jullie het leuk vonden.
xx Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen