10/14/2012

I'm in love with Ebay!

Jullie hebben er vast wel eens van gehoord; Ebay. Een supertoffe site waar je vanalles kunt kopen en verkopen. Vaak zijn dit dingen die je in de winkel niet zo snel vindt. Veel van die dingen zijn ook nog eens te koop voor een ongelofelijk lage prijs. Vandaag wil ik jullie een aantal dingen laten zien die ik persoonlijk toch wel heel gaaf vind, kijk je mee?















































Laten we maar beginnen met deze oorbellen die je net ook al zag, deze cute m&m oorbellen. Dat is toch gewoon tof? Als je daar mee rondloopt, haha. Ik zou denk ik de neiging hebben er toch eens een te proberen? Hebben jullie dat ook, of ben ik nou gewoon de enige?

















Aah, deze is zo chill, een robot! Wauw, ik vind hem echt superleuk, hihi. Eigenlijk zou ik niet weten wat hier nog meer over te zeggen valt, hij is gewoon leuk! Oh, het is trouwens een ketting, voordat ik het vergeet te zeggen!






















Eten, eten, eten en nog eens eten, i'm obsessed with food, en dan nog wel de McDonals, deze ketting is echt heel gaaf!





















Skulls, doodshoofden of hoe je ze ook wilt noemen. Maar dan in de schattige variant, met strikjes en rhinestones!
















En dan komen we toch wel bij een van mijn favoriete dingen. Dit zijn namelijk een soort "hoofdjes" die je om je sleuter kunt doen! Dat is toch supertof!? Ik vind persoonlijk die van Rilakkuma het leukste, maar ik houd gewoon van dat beestje, haha.


















En dan als laatst, maar ook het leukst. Dit iPod hoesje, hoe leuk is dit? Een beertje om je iPod heen, ik denk toch echt dat deze op mijn sint-lijstje komt te staan! <3

Natuurlijk zijn er nog zoveel meer leuke dingen te vinden op Ebay, maar dit is even een kleine selectie van dingen die ik toch wel erg leuk vind. Ik ben benieuwd of jullie wel eens iets besteld hebben op Ebay en welke van deze dingen jij het leukst vindt!~

xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie posten