10/06/2012

Nail-art tutorial: Bloody Halloween

Hii, lang gelden zeg, dat ik iets heb kunnen typen, ik had zoals gewoonlijk geen tijd, ik moet echt eens een goed excuus gaan bedenken waar ik mee aan kan komen zetten, hebben jullie tenminste nog íets nieuws te lezen, haha. Maar laatst dacht ik; ik ga een Halloween tutorial maken, een nageltutorial nogwel. Nou vieren wij in Nederland natuurlijk geen Halloween, maar alsnog leek het me wel erg leuk om te doen, ik houd wel van enge, griezelige dingen. Benieuwd hoe je deze nail-art maakt? Lees snel verder =3




























Zoals je ziet heb ik een collage gemaakt van wat ik moet doen, er staat alleen geen tekst bij, dus ik ga het hier nog even bijzetten.

1. Je begint met een sponsje en een huidskleurige, nude nagellak. Hiervan doe je een beetje op het sponsje en dan dep je het een beetje af op het papier. Nu "stip" je voorzichtig met het sponsje op de nagel en zodat je een beetje een ombre/gradient effect krijgt, maar doe dit wel een beetje schuin voor een iets "echter" effect.
2. Nu neem je een koraalkleurige nagellak en hierbij herhaal je de stappen van hiervoor, maar dan maak je het gestipte gedeelte iets minder lang, je kiest dus een beetje het topje.
3. Met dezelfde kleur als net maak je nu een aantal bloeddruppeltjes, dit kun je doen met een satéprikker of met een echt nail-art kwastje.
4. Als laatst neem je een felrode nagellak en geef je het bloederige gedeelte een soort schaduw, het is een beetje moeilijk uit te leggen, je moet in elk geval zorgen dat je een klein randje van de koraalkleur overlaat.

Nu even aflakken met een topcoat en je bent klaar voor Halloween, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien en ik ben benieuwd of jullie vaker nail-art tutorials willen zien!
xxx Maartje

2 reacties:

Een reactie posten