10/02/2012

Polyvore outfit: Leopard Rules

Heey, vandaag heb ik voor jullie een leuke polyvore outfit. Polyvore is een site waar je je eigen fashion collages kunt maken, echt superleuk dus! Ik ben hier even mee aan de slag gegaan en heb dus mijn eigen outfit gecreĆ«erd, en ik wil jullie er graag nog wat meer over vertellen. 































Vaak vind ik panterprint ordinair ogen, vooral topjes waarbij sommige meisjes hun geschonken delen er zo ongeveer uit laten hangen, bah, ik vind het maar niks. Maar het kan ook heel leuk zijn, zoals hier op schoenen. Dit zijn hele leuke sportieve sneakers gecombineerd met een rode leren broek en een zwart, doorzichtig blousje, met een zwarte top eronder. Leuk is om de blouse in de broek te stoppen, valt dat te snappen, hihi? Verder nog wat accessoires en ik vind de look helemaal compleet, wat vind jij? En wat vind jij van panterprint?

xxx Maartje

0 reacties:

Een reactie posten