10/12/2012

School Update #1

Hi, alweer een paar dagen geleden dat ik iets gepost heb, maar ik heb nu eindelijk even tijd over, dus die ga ik ook gebruiken. Vandaag wil ik jullie even een updatje geven over hoe het gaat op school, mijn rooster and other school stuff. Opzich niet heel bijzonder interessant, maar het leek me leuk om mijn rooster van nu, én mijn nieuwe rooster met jullie te delen, zodat jullie ook weten hoe laat ik thuis ben en wanneer ik begin, op moet staan en tja, verder zie ik wel wat er uit mijn vingers komt deze keer, haha.























Ik heb geen flauw idee of ik het jullie ooit heb vertelt, daarom bij deze; ik zit op dit moment in de 1e van het gymnasium, en dat betekend hard werken, heel hard. Vroeg op, laat thuis, veel huiswerk. En dat is op dit moment het belangrijkste in my life. Klinkt saai, en dat is het soms ook, maar wat het vooral is is vermoeiend, doodop sta ik op, en nog uitgeputter kom ik dan weer thuis om te beginnen aan de stapels huiswerk die daar voor me klaar liggen.

Oke, zo erg is het nou ook weer niet, soms valt het zelfs nog wel mee. Eigenlijk gaat het me heel goed af, tot nu toe, ik heb nog geen enkele onvoldoende, en mijn plan is om over te gaan met voor alle vakken een 7 of hoger op mijn raport, moet lukken toch? Maken jullie eigenlijk wel eens van dit soort afspraken met jezelf? Of ben ik nou echt de enige die dat doet, haha?

Maar, ik houd op met gezeur over school, lang leve VAKANTIE! Ik ben blij, helemaal blij, lekker een hele week thuiszitten en veel aan mijn blog doen. Nu bedenk ik me plots dat ik een nieuwtje voor jullie heb. Waarschijnlijk ga ik samen met Heleen een blog maken, supertof vindt je niet? We zijn alleen nog niet verder gekomen dan het idee van een blog, want we blijven haken bij de naam, ai. Maar als er nieuws is horen jullie dat natuurlijk snel, hihi!

Laten we het hier even bij houden deze keer,
xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen