11/18/2012

Lookbook Inspiration #2 - Sweaters

Sweaters zijn geweldig, lekker warm en groot. EN.. ze zijn ook nog eens te krijgen in verschillende toffe prints en je kunt ze superleuk combineren. Drie maar raden wie mijn grootste liefde is/word deze winter? Ik vond het wel weer eens tijd worden voor een Loobook Inspiration op deze vroege zondagochtend, om lekker mee wakker te worden, kijk je mee?
































Deze sweater jis megagaaf. Iets wat je veel ziet is een sweater over een blouse, zodat het kraagje er boven uit steekt. Wat ik me afvraag.. krijgt zij het niet ongelofelijk koud met zo'n dunnen panty? De kousen zijn wel erg leuk, vooral samen met de tas.



Dit is de foto die je op de voorpagina al zag. Haar sweater vind ik afschuwelijk gaaf, haha. Zo tof. Ik vind de combinatie met legging niet geweldig, maar opzich kan het er wel mee door :p De schoenen die ze draagt zijn niks voor mij helaas :p


Aaah, een bordeuxrode sweater, nou, eigenlijk is het een kabeltrui, maar ik vind dat je hem best wel kunt rekenen als sweater. Het jasje vind ik er ook supergoed bij passen, hihi.






























Skulls, yeah, i like it. Ik vind de sweater superleuk gecombineerd met het rokje. En dan hebben we het niet gehad over de beanie (de muts) die ze draagt, weer bordeuxrood!


















Panterprint wordt door velen als ordinair beschouwd, nu is dat ook wel logisch. Meisjes die zoveel mogelijk proberen te showen, waardoor ze een zo klein mogelijk shirtje mét panterprint dragen. Maar dit bewijst maar weer dat panterprint totaal niet ordinair hoeft te zijn. Ik vind de  kleur blauw echt mooi, en weer zie je hier dat kraagje boven de sweater uit c:





























Dit is totaal geen winterlook, maar ik vind de sweater geweldig. Heel zacht en lief. En tja, ook hier steekt haar kraagje boven de blouse uit. Het meisje mag alleen wel iets minder arrogant kijken hoor ;)






























Oke, dat hoofd van het meisje had van  mij weggemogen, bah. Deze heb ik vooral gekozen omdat ik de sweater te gek vind, zo'n kattenhoofdje, supercute. Ook hier is een kraagje, van kant dit keer, die vind ik echt heel leuk!





















Deze sweater heeft zo'n toffe scandinavische(?) print. En met die sjaal erbij, zij heeft het vast niet koud! Ik vind de rode lippen heel mooi staan als kleurdetail, haha.

Wat me opvalt is dat je heel veel kraagjes boven de sweater ziet, dat is echt heel gaaf en geeft een heel schattig effect. Verder zie je ook veel sweaters met print. Ik denk dat ik hier nog wat mee ga doen, denk aan een polyvore collage met sweaters? Een aantal leuke sweaters uit verschillende webshops? Wat lijkt jullie leuk?

I hope you enjoy,
xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen