11/03/2012

OOTD: High knee socks

Vandaag heb ik een OOTD voor jullie, voor zover je het een Outfit of the DAY kunt noemen, ik heb de foto's al een poos geleden gemaakt. Maar laten we voor het idee even zeggen dat dit gewoon een OOTD is, want OOEHDG (outfit of een heleboel dagen geleden) klinkt niet echt perfect, uhum...


Ik draag hier voornamelijk kleding van de H&M (Jemig hé, kom ik weer aanzetten). Het rokje, de trui en de sokken komen van de H&M. Sokken? Ja, sokken, tot op mijn knieeën, superlekker warm en het staat heel gaaf vind ik zelf. Maar laten we eerst even naar de rest van de foto's gaat kijken (overload, yeah).







En het beste van deze outfit is dat alles echt super goedkoop was.
Trui - H&M €9,95 (geloof ik)
Rokje - H&M €5
Panty - Hema €4,50
Sokken - H&M €7,95
Sjaal - Hema €5

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden. De foto's zijn niet perfect, ik weet gewoon niet hoe ik anders foto's moet maken. Maar, ik verklap alvast dat er waarschijnlijk nog wel wat meer OOTD's aan zitten te komen, dus bereid je er vast op voor.

See you laterzz
xoxo Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen