11/19/2012

POLYVORE: Blue tribal

Blue tribal
Vandaag heb ik weer een polyvore look voor jullie, dat vind ik alijd zo leuk om te doen! Ik heb gekozen voor Lita's, oh wat vind ik die schoenen geweldig, haha. Ook heb ik er een paar boots bij gedaan, omdat die er ook wel erg leuk en stoer bij staan.Verder zit er een gewone simpele jeans bij, en een bodycon rokje, dat is zo'n heel strak (vaak elastisch) rokje, die ken je vast wel. En dan het topje, een cropped top, blauw met tribal/aztec print. Ik vind hem erg leuk gelukt, dus dit is wat mij betreft voor herhaling vatbaar, hihi c:

Blue tribal van amessagefrommaartje met kitten heel boots

Cotton shirt
crooksncastles.com


Silver skirt
$25 - newlook.com


Paige Denim indigo jeans
my-wardrobe.com


Jeffrey Campbell high heel boots
$235 - farfetch.com



2 reacties:

Een reactie plaatsen