11/09/2012

School, feest en december!

En zo zit je in de bus, verveeld en niet wetend wat te doen. Tja, wat moet je dan? Jullie bezighouden dan maar, er zit niet heel veel anders op. Niet dat ik het erg vind, ik vind het juist leuk! Ik ga jullie vandaag maar gewoon een beetje vermaken met mijn geneuzel denk ik, want veel meer gaat ook niet lukken :p

School, iedere dag weer, je krijgt op een gegeven moment echt een soort ritme. Opstaan, aankleden, eten, naar de bus, een hele schooldag, nog eens in de bus, huiswerk maken en naar bed. En thats it. Alleen is er soms helemaal niks meer over van dat ritme. Plots vallen er lessen uit, je hoeft pas veel later op school te zijn, of je bent veel eerder vrij. Nu wil ik echt niet klagen, ik vind het juist fijn om eerder uit te zijn. Maar het is zo dat wanneer je dit een hele week hebt, het best vermoeiend is. Maar ach, het is maar één weekje zo, daarna kun je gelukkig weer gewoon terugvallen in je gewone ritme! Nu zal ik jullie nog eens iets vertellen, iets wat wel heel leuk is. Volgende week is er bij ons op school namelijk een 40-minutenrooster. De lessen duren dan in plaats van 50, maar 40 minten, dus dat betekend dat je lekker veel eerder uit bent, echt heel chill!

Onze klas is echt super, ik heb superleuke en gezellige klasgenoteb, het is echt één hechte groep. Niks verschillende groepjes, echt zo leuk!
Vanavond is ons klassenfeest, bij mij thuis! Ik heb er echt best wel veel zin in, ik denk dat het echt supergezellig gaat worden!

En yeah, gister zijn mijn kleren gekonen, niet veel hoor, het zijn maar twee dingen. Ik gister natuurlijk meteen naar de brievenbus gerend, waar in pakketje van de H&M in lag, die er voor zorgde dat is helemaal stond te stuiteren en springen. Nu heb ik de laatste tijd nog een paar andere dingen gekocht, dus waarschijnlijk komt er nog een shoplog met gekochte dingen van de afgelopen tijd!

En weetje waar ik nu al ongelofelijk veel zin in heb? Sinterklaas! Het klinkt misschien stom, maar ik vind dat gewoon zo ongelofelijk leuk! Zo leuk en gezellig, als het 's avonds al helemaal donker is! En daarna kerst en dan ook nog eens oud en nieuw. Ik geloof dat december toch wel mijn favoriete maand is, hihi :3

Nou, en ik denk dat is nu wel zo ongeveer aan het eind gekomen ben, ik heb niet meer zo heel veel te vertellen eigenlijk. Of toch wel, maar daar komt waarschijnlijk nog een blogpost over, dus daarover later meer! Ik hoop in elk geval dat jullie dit een beetje leuk vonden! Xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen