11/12/2012

TAG: Liebster Award

Vandaag heb ik een tag voor jullie. Ik ben getagd door Emma van Itslikeafashionista.blogspot.com, echt superleuk. Vandaar dat ik vandaag deze tag voor jullie heb! Weten wat deze tag inhoud, en wie ik nomineer? Lees snel verder! :)
Wat houd de liebster award in?
- Elke genomineerde persoon moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
- Ook moet je 11 vragen beantwoorden die de persoon die jou genomineerd heeft heeft bedacht.
- Natuurlijk moet je ook 11 nieuwe vragen voor diegene(n) die jij wilt nomineren bedenken.
- Je moet andere bloggers uitkiezen met -200 volgers, deze nomineer jij. De gekozen perso(o)n(en) moet je melden in je blogpost en het even melden op hun eigen blog (d.m.v. een comment).

11 dingen over mij.
- Ik zit in de 1e klas van het Gymnasium.
- Ik wil sparen, alleen kan het met moeite.
- Ik heb te veel nagellak, maar heb ook nooit tijd mijn nagels te lakken.
- Ik ben dol op the Voice of Holland, ik probeer het echt iedere vrijdagavond te kijken.
- Door de week kan ik 's ochtends mijn bed niet uitkomen, maar uitslapen in het weekend lukt me niet.
- Ik ben dol op webdesigning en ben hier dan ook al ong. 4 jaar mee bezig.
- Ik ben echt een nerdje en maak altijd mijn huiswerk, haha.
- Hiervoor heb ik al een aantal blogs gehad, waar ik echt maar 1/2 post op had staan.
- Ik hou van cute stuff en kawaii!
- Mijn lievelingswinkel is de H&M, maar dat is jullie misschien al wel duidelijk.
- Ik ben dol op gezelligheid, ik houd ervan als het vroeg donker is en alle kaarsjes aanstaan :3

De antwoorden op de vragen van Emma.
1. Wat vindt je het leukst aan bloggen?
Het fijne en leuke aan bloggen is dat het toch een stukje ontspanning is naast school, je kunt jezelf er echt in kwijt.

2. Welk dure product zou je graag willen reviewen/hebben?
Hmm... dat is best een moeilijke vraag. Wat ik echt heel graag zou willen is de Ciate advent kalender, alleen ik verwacht toch echt dat deze aan mijn neus voorbij gaat.

3. Iphone of Ipad?
Die keuze is snel gemaakt; een Iphone. Hier ben ik op dit moment ook voor aan het sparen, alleen helaas schiet het nog niet heel erg op, haha.

4. Friet of pizza?
Ik ga toch voor pizza, met lekker veel mozzarella, jammie :3

5.Welk soort boeken lees je het liefst?
Fantasie, ik ben dol op de Harry Potter serie en ben nu aan het lezen in Het Huis van de Nacht. Dit zijn allebei lange series met veel fantasie, maar die toch wel aan de realistische kant zijn, heel tof!

6. Wat is een verzorgings/make-up product waar je echt geen dag zonder kan?
Ik zou het niet weten, ik heb niet echt iets heel speciaals waar ik niet zonder kan, haha.

7. En welk ander ding kan je niet zonder?
Eten, ahaha. Noooo, al heb ik wel altijd honger. Maar nu even serieus. De computer, mijn iPod?

8. 7 Essence blushes of 1 M.A.C. blush?
1 M.A.C. blush. Ik heb liever één van een hele goede kwaliteit die ik ook daadwerkelijk heel fijn vind. Dan dat ik er zeven heb, gewoon voor het hebben.

9. Waarom ben je begonnen met bloggen?
Op een gegeven moment ondekte ik beautyblogs, ik kreeg steeds meer zin om dat ook te gaan doen. Ik vond dat zo gaaf. Ik begon haast te denken in blogposts, een beetje vreemd misschien, maar dan dacht ik "oh, dat is wel gaaf om te schrijven, daar kan ik wel wat over schrijven" en al dat soort dingen, dus ja. Toen moest het er toch echt van komen hé? :p

10. Wat is je favoriete budget merk?
Essence, vooral qua nagellak. Hema vind ik ook erg gaaf trouwens, vooral het nieuwe nagellak "schap", zo tof!

11. Wat is het duurste wat je in je stash hebt liggen?
Een nagellak van OPI, eigenlijk van mijn moeder, maar hij staat bij mij?

Mijn vragen.
1. Je hebt besloten om te sparen, maar wanneer je voor het schap van je favoriete merk staat, zie je iets wat je gewoon echt moet hebben en wat maar tijdelijk in de winkels ligt. Koop je het of niet?
2. Bestel jij wel eens iets op internet, waarom wel/niet?
3. Wat verwacht je dat mensen die jou voor het eerst zien van je denken?
4. Wat is jou favoriete kleur nagellak en welke draag je op dit moment?
5. Hoe lang doe jij er 's ochtends over jezelf klaar te maken, denk aan aankleden/make-up/etc?
6. Waar moet een goede blog volgens jou aan voldoen?
7. Heb jij veel nagellak/make-up? En waar heb je het meeste van?
8. Wat is bloggen voor jou?
9. Waar ben je heel erg aan gehecht? Dit mag alles zijn.
10. Als je 5 nagellakjes mee zou mogen nemen naar een onbewoond eiland, welke zouden dat zijn?
11. Wat voor soort type mensen spreekt jou aan?

Zelf nomineer ik Heleen, van thisisthefashionheaven.blogspot.com. Veel plezier met de vragen alvast, ik heb ze expres lekker moeilijk gemaakt, hihi!

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden, en ik zie jullie snel weer!
Xoxo Maartje



2 reacties:

Een reactie plaatsen