11/18/2012

We like sweaters

Het is koud, veel te koud. Het liefst blijf je in je bed liggen, maar dat gaat niet, je moet naar school. Dan is er maar een oplossing: Sweaters, maar welke? Vanmorgen kwam er al een lookbook inspiration over sweaters online, nu heb ik een aantal superleuke en goedkope sweaters/truien voor jullie op een rijtje gezet!


























De sweaters die je hierboven ziet komen van de H&M, ze zijn er in verschillende kleuren. Het zijn lekkere simpele sweaters die over bij gedragen kunnen worden, en ze zijn ook nog eens ongelofelijk goedkoop!


Deze sweaters hebben een superleuke soort scandinavische/tribal achtige print. En ik vind de sweater linksonderin heel erg lijken op de sweater die een meisje uit de lookbook inspiration van vanmorgen droeg!






















Bij de New Look zag ik ook een aantal superleuke sweaters, waarvan dit er twee zijn. Die met het rendier is zoo cute =3. Die met de sterren is ook echt heel tof, die is iets stoerder.






















Aaaah, pinguin sweater, ubercute, haha! En de zwarte is ook heel gaaf met de gouden studs, dat maakt hem echt heel leuk.























En dan deze donkergroene met de doodskop, i like skulls and stuff. Alleen ben ik bang dat hij best snel kapot gaat, want volgensmij is die doodskop van allemaal draadjes gemaakt, ai. Dan alweer de laatste van de New Look, met uiltjes, echt heel gaaf. Deze is ook de goedkoopste van de zes.






















Natuurlijk mag de Forever21 niet ontbreken. Ik vond helaas dat ze daar niet heel veel hadden, maar deze waren allebei wel heel schattig. Superleuk voor de minnie mouse fans onder ons, haha.






















Dan als laatste deze twee sweaters van de pieces. Een bordeuxrode moustache sweater en een grijze skull, superleuk. Wel vind ik ze toch een beetje aan de dure kant, maar dat kan aan mij liggen, haha.

Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden, bedankt voor het lezen en tot de volgende keer, hihi.
Xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie posten