12/24/2012

Design with me #3: Get inspiration

Inspiratie is soms moeilijk te vinden, vreselijk lastig zelfs. Ook ik heb hier last van. Dan weet ik niet waar ik moet beginnen, of überhaupt niet eens wat ik wil gaan maken. Vandaag dacht ik: laat ik eens wat van mijn designs met jullie delen en jullie wat leuke sites voor brushes/textures/etc. geven, want dat komt altijd goed van pas lijkt mij!




























Voordat er misschien verwarring ontstaat, en dat jullie misschien denk dat ik dit niet zelf gemaakt heb, er staat de naam Pursued op namelijk, dit is mijn naam op een andere site waar ik deze lay-outs en other stuff ook voor heb gemaakt. De lay-outs worden daar nog "geveild" (Niet voor echt geld hoor, als je dat soms dacht, haha) dus vandaar dat er nog "Je naam" en "titel" op staat. Maar oke, hier komen ze c:




























Thema: Fashion, red, punk/rock/edgy
Soort: Lay-out
Gemaakt: 23/12/12




























Thema: Galaxy, space, dreams
Soort: Lay-out
Gemaakt: 24/12/12




























Thema: The hunger games, green.
Soort: Lay-out
Gemaakt: 24/12/12


























Thema: Nicki Minaj, pink
Soort: Lay-out
Gemaakt: onbekend
Extra: Deze heb ik een poosje geleden voor mezelf gemaakt. In het lege roze vierkantje zou een bewegend plaatje moeten komen, maar dat is nooit gelukt, haha :P























Thema: Harry Potter, dark, Ron Weasley, Hermione Granger.
Soort: Lay-out
Gemaakt: Oktober 2012
























Thema: One Direction, purple, yellow, Louis, Harry, Zayn, Liam, Niall
Soort: Lay-out
Gemaakt: Oktober 2012




























Thema: Christmas, orange, beige, Newyear
Soort: Lay-out
Gemaakt: 23/12/12
Extra: Deze lay-out gebruik ik zelf op dit moment. De witte vakken zijn voor knoppen die ik hiervoor ook gemaakt heb, maar die ga ik hier niet neezetten, want die zijn niet heel bijzonder, hihi :p



















Thema: Hot chocolate on a cold winter day
Soort: Graphic
Gemaakt: 23/12/12
















Thema: Icecream
Soort: Graphic
Gemaakt: April 2012
















Thema: Rihanna
Soort: Graphic
Gemaakt: April 2012
















Thema: Cuteness
Soort: Graphic
Gemaakt: April 2012

Ik heb natuurlijk nog veel meer gemaakt, maar dit zijn even een aantal die is zelf niet heel slecht gelukt vind, hihi. Maar we zijn nog niet klaar, we gaan verder met een aantal sites waar je brushes en textures kunt vinden, want dat is altijd handig!

Brushes
#1 #2

Textures
#1 #2

Dan leek het me als laatste leuk om mijn favoriete lettertypes met jullie te delen, ik heb ze gedownload op dafont.com, dat is best wel simpel, maar ik kan hier nog een andere keer een uitleg over maken als jullie dat willen? c:

Lettertypes
- Carnivalee Freakshow
- Jane Austen
- Dawning of a new day
- Jellyka wonderland wine
- Visitor TT2 BRK

Ik hoop dat jullie hier wat inspiratie van hebben gekregen, als er iets is wat jullie willen leren, mail me of laat het achter bij de reacties, dan zal ik kijken wat ik er mee kan, want ik vind het altijd leuk om jullie te helpen! Nu krijg ik plotseling een idee. Stel je vraag over designen in de comments, dan wordt de volgende "Design with me" een Q&A, dus waar ik julllie vragen beantwoord! I hope you enjoy,
see you later babeee (noo, grapiee, lololol), xoxo Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen