12/02/2012

Gekregen sinterklaas cadeautjes c:

Hiii,

zoals beloofd het artikel over mijn gekregen sinterklaascadeautjes, het is echt best wel veel en ik ben er dan ook supermegablij mee, want het zijn allemaal dingen die ik graag wou hebben. Ik vermeld er niet bij waar het van komt, omdat ik dat bij de meeste dingen ook niet weet, en niet eens wil weten. Maak je klaar voor een overload aan foto's, hihi c:

























Dit is een supercuteee Rilakkuma hoesje voor mijn iPod <3






















Eigenlijk is de sims 3 bovennatuurlijk van mijn broertje, die heeft hij gekregen, maar we doen gewoon lekker samen, dus heb ik hem er ook maar bij op gezet, haha c:






















OPI! "You only live twice" uit de Skyfall collectie :D



Een nagellakje van de pieces in een beetje een oudroze kleur, heel gaaf! 






















Deze sjaal match precies met het nagellakje van de pieces, het is echt precies dezelfde kleur :)























Deze sjaal heeft ook al zo'n hele gave kleur, met glittertjes erin, dat maakt hem extra bijzonder.





















Een paar lekkere warme thuissokken met cute bolletjes aan de achterkant, hihi^^






















Een H&M Cadeaukaart van wel 25 euro, zo tof :D

En nog een H&M cadeaukaart met 15 euro, YEAH




















































































Ik ben echt heel blij met alles wat ik heb gekregen, heel erg bedankt sinterklaas (Uhummmm), haha.
Ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden, ik zie jullie snel weer,
xxx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen