12/25/2012

Merry Christmas!

Hii, vandaag geen uitgebreide post, ik wil jullie alleen even een fijn kerstfeest wensen! Ik hoop dat jullie kerst gaan vieren met mensen die je aardig en lief vindt en waar je van houdt, want dan is kerst het allerleukste!



Dit jaar hebben wij bij ons thuis, zoals gewoonlijk, weer een kerstdiner, dit doen we met allemaal vrienden en het is altijd super gezellig. Dit jaar zijn we (met ons erbij) met 25 mensen. Iedereen neemt iets te eten mee, wij hebben dit jaar kalkoen gemaakt, en wij zorgen voor een toetje (een van de toetjes, btw). Ik ben gewoon helemaal happy, haha :D

Zelfs mijn nagels zijn in een kerststemming! Ik heb er even snel een foto van gemaakt, omdat ik het toch wel heel graag met jullie wil delen, want ze zijn echt best wel goed gelukt!
Zelfs onze kat is in kerststijl, look at this, super cutie c:
Onze Christmas Cat, met een strikje om, omgie :p
Maar ik vond dit plaatje, die nog veel schattiger (en veel erger, hehe) is, dus om af te sluiten een overload aan cuteness zodat je dat ook weer gehad hebt, want dat is toch echt even nodig af en toe hé, haha!
Bij deze wil ik je nogmaals een superfijn kerstfeest wensen,
xoxo Maartje!

0 reacties:

Een reactie plaatsen