12/02/2012

OOTD: Klassenfeest

Laats had ik een klassenfeest, dus een feestje met onze hele klas. Ik heb toen ook even snel wat foto's gemaakt van wat ik aanhad, dus bij deze wil ik ze jullie even laten zien. De foto's zijn dus al van een poosje geleden, maar dat maakt jullie waarschijnlijk helemaal niks uit, haha :p






















Ik draag hier een kanten rokje van de H&M, jep, het is weer zo ver, ik ben gewoon TE dol op de H&M, ik weet niet wat het is maar ik zie er altijd wel wat leuks. En zo zijn we aangekomen bij de blouse, en je raad het al, hij is van de...... H&M, tsss -_-. Oke, ik ga echt proberen minder van de H&M te kopen, dat beloof ik, al verwacht ik dat dat echt gaat mislukken, achja.
























De blouse kostte €19,95, niet heel duur dus. Hij schijnt wel door, maar kan heel goed met een zwart shirt eronder. Het rokje is niet meer te koop op de website, maar misschien dat je hem nog ergens in de winkels kunt vinden. Ik weet ook niet meer precies hoeveel hij kostte, dus sorry daarvoor.

Ik hoop dat jullie dit megakorte artikeltje een beetje leuk vinden, haha^^
Er komt straks nog een artikel online waarschijnlijk, dat wordt de sinterklaas haul achtig gedoe, haha.
Xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen