12/18/2012

Personal update #1

Hey, joow, hoe is t ermee?

Oke, grapje. Hii! Jeetje, wat heb ik lang niet geblogd zeg, ik geloof al meer dan 2 weken niet, oeps. Maaaaar... ik heb een goede reden, want het is namelijk toetsweek Ik heb dus iedere dag 1/2 toets(en), en mijn toetsrooster ziet(zag) er zo uit:

Vrijdag 14 december
3e uur: Geschiedenis

Maandag 17 december
3e uur: Latijn
4e uur: Biologie

Dinsdag 18 december
4e uur: Aardrijkskunde

Woensdag 19 december
4e uur: Frans

Donderdag 20 december
4e uur: Nederlands

Nu mag ik zeker niet zeuren, want dit is totaal niet erg, het is juist best wel lekker. Laat weg, vroeg thuis. Bovendien zijn er een aantal vakken waar we geen toets van hebben (YES!): Grammatica, wiskunde en engels, dus dat valt al weer heel erg mee. 

Nog even iets totaal anders, maar iets heel leuks, ik heb tumblr, dus voor wie wil: je kunt me nu ook volgen op tumblr :D
www.mylittlepicturediary.tumblr.com

Enenenenen vrijdag hebben wij gala op school, superleuk. Dus donderdag ga ik nog even de stad in met Heleen (thisisthefashionheaven.blogspot.com) om schoenen en other stuff te scoren, en nouja.

Dat was het dus een beetje, een hele hele hele korte update, om weer even iets van me te laten horen. Verwacht deze week verder niet te veel van me hoor!
xx Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen