12/01/2012

POLYVORE: The beatles

Beatles

Beatles van amessagefrommaartje met black heels
Zoals beloofd hier nog een artikeltje, ik was bezig op polyvore, dus ik dacht, ik post hem toch maar even. Dit wordt echt geen uitgebreid artikel hoor, maar ik heb nog wat plaatjes opgezocht die ik toch nog even met jullie wou delen.














































Ik vind het echt een soort rock chick look geworden, en hij spreekt mij opzich ook wel aan, lekker stoer. Natuurlijk kun je hier ook andere bandshirts bij dragen, of een gewoon t-shirt, het is maar wat je leuk vindt. Ik denk dat deze look ook supercool zou staan bij mijn docter Martens, maar de hakken in deze collage maakt het net weer iets vrouwelijker, het licht er maar net aan wat je wilt, haha.

Tot morgen (waarschijnlijk hé? :p)
xxx Maartje


Scoop neck top
$40 - jukupop.com



Black heels
shoeocean.com


Nars cosmetic
$22 - asos.com

0 reacties:

Een reactie plaatsen