12/30/2012

Shoplog Primark Almere - 28/12/12

Ik weet het, ik ben laat, te laat met dit artikel, eigenlijk had hij gister online moeten komen, maar gisteren had ik geen zin meer. Vandaar dat dit voor vandaag het 2e artikel is, ik moet het toch even inhalen van mezelf, haha! Maar ben je benieuwd naar wat ik gekocht heb bij de primark? Kijk vooral even mee!























Ten eerste wil ik even zeggen dat de foto's niet geweldig zijn, veel hebben een rommelige achtergrond en alles. Als jullie tips hebben voor het maken van foto's, zeg het me alsjeblieft even, want daar help je me echt heel goed mee!

Dit was mijn eerste keer in de Primark, ik ben samen met Heleen geweest naar de nieuwe in Almere. Gelukkig was er toen wij erin gingen geen rij buiten, maar die is er wel geweest, er stonden zelfs dranghekken en bewakers, haha. Binnen hebben we ons helemaal uitgeleefd, alles wat ons leuk leek in de tas, hup. Zo hadden we op een gegeven moment een overvolle tas en hadden we alles ook wel gezien. We besloten om alles even uit te zoeken en te kijken wat we echt wilden en wat niet. Zo ging er toch al aardig wat weg. Daarna hebben we nog een tas gepakt en de spullen van Heleen en de spullen van mij in een aparte tas gedaan. Na het uitzoeken was het tijd voor passen, maar eerst wachten, we hebben denk ik een halfuur tot drie kwartier in de rij gestaan voor we aan de beurt waren. Maar dat was nog niet het ergste, want daarna kwam DE KASSA. Een rij door de halve winkel, het waren er zelfs 2. Stapje voor stapje kwam je dichter bij de kassa, maar het ging wel ongelofelijk langzaam. En dan kom je onderweg ook nog allemaal hebbedingetjes als sokken, nagellak en andere shit tegen, slim gedaan, maar zooo oneerlijk! Gelukkig waren de mensen bij de kassa heel aardig, alleen waren de grote tassen op, dus liep ik de winkel uit met drie kleintjes, haha.


Om te beginnen deze trui, ik typ maar even hier aan de zijkant, zodat het iets beter past allemaal. Dit waren de enige goede foto's die ik hiervan had, en daar zat dus deze schuine bij helaas :c

Dit is in elk geval een donkerblouwe trui met love (in een soort Tribal/Aztec print) erop. Hij is heel ongelofelijk lekker zacht van binnen en hij is gewoon ohpfhfahkfoljefn te fijn en ik ben er mega blij mee.

Deze heeft me 10 euro gekost, wat totaal niet veel is, maar dat zijn we gewend van de primark.








































En dan deze ongelofelijk uber vette sweater, hij lijkt op het eerste gezicht heel simpel grijs, maar hij heeft op de schouders een heel gaaf details, zilveren skulls. En ik hou van skulls, ik vind ze zo gaaf, dus dit is echt iets voor mij! Deze kostte ook 10 euro, niks dus.
























Dan iets waar ik ook dol op ben, houthakkersblousjes. Dat zijn van die geruite blousjes, en hier hadden ze er genoeg van bij de primark, ik heb deze leuke met oranje en blauw gekocht voor 9 euro. Hij is trouwens niet zo fel als het lijkt op de foto!
























Dan een leuk maar simpel shirtje met een leuk hart met een soort scandinavische print. Ik vind hem echt heel schattig, hij is opzich best kerstig, maar ook weer niet, ik vind hem echt gaaf, vooral voor het prijsje van 1 euro :o

























Dan een gewone simpele donkerblauwe spijkerbroek, want daar is niks mis mee. Op de eerste foto is de kleur niet helemaal goed, maar op de andere twee wel zo ongeveer. Het is gewoon een skinny jeans voor 8 euro, geen poespas of iets.
























Dan deze bordeux rode/paarse broek. Ik wou al heel lang zo'n soort kleur, omdat is dat echt best wel mooi vind, dus toen ik hem zag liggen was het meteen "deze is voor mij, lekker puh", haha. Nee, zo ging het niet hoor! Hij zit heel mooi en tja, het is gewoon een mooie broek, zeker voor 13 euro.
























Dan was ik nodig toe aan een nieuwe pyjama, en dat is gelukt. Dit is wel gewoon een losse pyjama zegmaar, ze zaten niet bij elkaar, maar je moest ze los kopen. De broek is een soort jogingbroek en het shirtje heeft driekwart mouwen. De broek kostte 8 euro, het shirtje 7.
























Als laatste dit paar schoenen, donkerblauwe gympen. Niks bijzonders aan, gewoon leuk. Ze hadden ze ook in het rood en in het grijs voor als je dat wilt weten c: Deze kosten 3 euro.

En dat was alles wat ik gekocht heb, ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie morgen weer c:
Xoxo Maartje

3 reacties:

Een reactie plaatsen