12/23/2012

TAG: 50 times this or that

Vandaag heb ik voor jullie een tag, en niet zomaar een tag, eentje die ik zelf heb bedacht. Jullie kennen vast de this or that tags wel, het leek me leuk om zelf ook zoiets te maken. Maar dan een hele lange natuurlijk, lekker uitgebreid, want dat maakt het het leukste. De vraag van vandaag: Kies jij dit, of dat.
Nog even wat extra informatie over deze tag. Hij bestaat uit 5 onderdelen met elk 10 keuzes. Wanneer je deze tag hebt gedaan, is het ook leuk om iemand anders te taggen. Dat ga ik aan het einde van deze tag dus ook doen, natuurlijk. Maar laten we beginnen, ik zet mijn antwoorden er meteen bij, dus als je hem over wilt nemen moet je mijn antwoorden weghalen :) 

Make-up
1. Veel essence/catrice of één Mac/Dior/Chanel/etc?
Veel essence/catrice
2. Aandacht op de ogen of op de lippen?
Hmm... lippen.
3. Glitters of matte?
Glitters rules!
4. Nude of felle kleuren?
Nude
5. Nepwimpers of nepnagels?
Nepwimpers, maar alleen voor een feestje.
6. Lipgloss of lipstick?
Lipstick
7. Faundation of concealer
Concealer
8. Vaste of losse oogschaduw?
Losse is mooier, maar vaste handiger, hmm. Vaste dan maar.
9. Wit of zwart oogpotlood?
Wit
10. Draagbaar of extreem?
Draagbaar


















Nails
11. OPI of China Glaze?
Opi, overduidelijk
12. Essence of Catrice?
Essence, die hebben meer leuke nail-art spullen.
13. Nail-art of één kleur?
Één kleur, dat staat toch wat netter bij mij.
14. Metallic of cream?
Cream
15. Warme of koude tinten?
Warme
16. Rhinestones of fimo canes?
Fimo Canes denk ik...
17. Thema of random?
Thema, hihi
18. Zwart of wit?
Zwart, dat staat best chill namelijk.
19. Volgens een tutorial of uit je hoofd?
Uit je hoofd, ik kijk wel altijd tutorials maar ik maak ze nooit na, lol.
20. Dunne of dikke kwastjes?
Dikke, dat is zo veel fijner, vooral als ze dan ook nog rond zijn.


















Fashion
21. Rok of broek?
Broek
22. Volgens de trends of eigen stijl?
Hmmm.... half half, toch maar volgens de trends
23. Hakken of platte schoenen?
Platte schoenen, hakken zijn vreselijk pijnlijk, haha
24. Polyvore of lookbook?
Polyvore, dan kun je zelf bezig zijn.
25. Webshops of real winkels?
Real winkels
26. Leer of spijkerstof?
Spijkerstof
27. Lolita of gothic?
Hmm... lolita, al vind ik gothic ook wel wat hebben.
28. Sweater of blouse?
Uhhmm uhhmm uhmm ik ga toch voor sweater denk ik
29. Mustache of uil?
Mustache c:
30. Panter of zebraprint?
Zebraprint, panter is vaak zo ordinair



















Muziek
31. Top 40 of onbekend?
Top 40
32. Rihanna of Beyoncé?
Rihanna
33. Justin Bieber of One Direction?
One Direction
34. Selena Gomez of Taylor swift?
Taylor Swift
35. Klassiek of Jazz?
Jazz
36. Piano of Gitaar?
Piano
37. Hiphop of pop?
Pop
38. Muziek maken of luisteren?
Ai, deze is lastig, toch maar muziek luisteren.
39. Queen of the Beatles?
Queen <3
40. Elvis Presley of Michael Jackson?
Michael Jackson



















Food
41. Zoet of zout?
Zout
42. Chips of snoep?
Chips
43. McDonalds of Burger King?
McDonals
44. Mooi of lekker?
Uhhmm, lekker.
45. Komkommer of tomaat?
Komkommer
46. Gezond of ongezond?
Eh, gezond maar, al is ongezond ook niet verkeerd op z'n tijd.
47. Snacken tussendoor of maaltijd op een vaste tijd?
Snacken tussendoor, dat doe ik zo ongelofelijk vaak, ahahah
48. Drop of chocola?
Dropiies
49. Picknicken of uit eten?
Uit eten, of toch picknicken, nee uit eten, want dat kan het hele jaar door.
50. Pizza of patat?
Pizza



























Dan nu, wie ga ik taggen? Ik tag sowieso Heleen (ghegheghe ;)) van thisisthefashionheaven.blogspot.com, en dan denk ik dat ik ook Mei ga taggen (van justalittlethingue.blogspot.com), want dat is welleuk enzo, hihi :p

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vinden, en je mag hem natuurlijk ook altijd overnemen! 
Xoxo Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen