12/01/2012

Time for a message c:

Poeh, het is echt al heel lang geleden dat ik iets gepost heb voor mijn gevoel, terwijl het laatsten bericht van vorige week was, dus dat valt opzich nog mee. Maar ten eerste: Sorry dat ik zo weinig van me heb laten horen, ik heb het gewoon echt te druk met school. Maar het leek me wel leuk om weer even iets van me te laten horen vandaag, en misschien komt er ook nog een gewoon artikel, dat licht er aan of ik inspiratie heb, haha.





































En daar komen we al aan bij het eerste probleem, die inspiratie heb ik dus niet. Ik zou zo niet weten wat ik moet schrijven. Ik heb wel een paar ideetjes, maar niet echt heel veel. Om mijn idee├źn tot nu toe niet te vergeten zal ik ze hier even op een rijtje zetten, en ik wil graag van jullie weten wat je leuk en wat je niet leuk lijkt, daar heb ik echt heel veel aan namelijk!
- ISPIRATION: Kerstgala (Jurkjes, sites, etc.)
- OOTD (Ik heb nog heel veel foto's, dus wie weet?)
- Gekregen sinterklaas cadeautjes (Wij vieren vanavond sinterklaas, dus waarschijnlijk komt hier morgen wel een artikel over).
- Music of te moment.
En meer krijg ik er nu dus niet uit, dus als jullie een leuk idee hebben mag je het zekerweten achterlaten, want dan help je mij echt ongelofelijk, haha ^^

Maaar, wij vieren dus vanavond sinterklaas, dus daar heb ik zin in, want dat is cool en ik hou van sinterklaas, want dan krijg je cadeautjes en suprises. Oke noo, dat klonk heel afgezaagd, HAHA. Ik vind sinterklaas gewoon een heel gezellig feest, en het gaat me echt niet om de cadeautjes.....

EN M'N VOET SLAAPT, tssssss T_T

Oke, sorry, haha.Verder nog even iets anders, want ik krijg de laatste tijd opzich best wel vaak persberichten, nouja, niet heel veel, maar ik heb er nu nog 2 staan. Ik weet niet of jullie dit echt leuk vinden om te lezen? Misschien dat ik die twee samen in een bericht kan stoppen, zodat het iets minder is?

Op school gaat alles verder goed. Ik heb veel huiswerk, maar niet zoveel dat ik niks anders meer kan doen en dat ik tot 's avonds laat in de boeken zit.

Eigenlijk gaat het gewoon goed, enzo, dus ik ben blij, haha.
Ik zie jullie snel weer,
XOXOXO Maartje


0 reacties:

Een reactie posten