12/26/2012

Top 10 favoriete nagellakken van 2012

En zo is 2012 al weer bijna voorbij, maar niet voordat ik mijn top 10 favoriete nagellakken van 2012 met jullie gedeeld heb. Ik zag dit idee in een filmpje van Martine, en het leek me leuk om dit ook te doen. Ik moet wel zeggen dat ik het een "uitermate lastig" klusje vond om te doen, want ik vind alle lakken gaaf, ahahah, wie kent dit? D:

























 Om het een beetje spannend te houden begin ik bij nummer 10!



Op nummer 10 staat een lakje van kiko, deze heb je misschien wel gezien in mijn Spanje shoplog, dit is een kobaltblauwe kleur, helaas zonder naam, met het nummer 385. Ik ben verliefd op deze kleur! Hij koste me maar €1,50. Kiko is volgensmij (helaas) niet in Nederland de koop.




Op de 9e plaats staat de lak nummer 106 - free hugs van Essence. Dit is echt een geweldige babyroze kleur, echt zo'n kinderkamer kleur. En hij is ook nog eens makkelijk te verkrijgen, gewoon bij de kruidvat. Essence kost €1,59, geen geld dus!





Nog een lak van Essence, deze op de 8e plaats. Dit is nog een oude versie, dus hij zit nog niet in het nieuwe flesje. Hij lakt fijn en droogt snel. Bovendien is het ook nog eens dé perfecte nude kleur bij mijn huid. Ik gebruik deze vooral voor nail-art, want in z'n uppie vind ik het een beetje saai. Dit is nummer 06 - Hazelnut Cream pie. Je kunt deze lak (wel in het nieuwe flesje) kopen bij de kruidvat voor €1,59.



Dan een hele basic zwarte nagellak van de hema. Deze is al erg oud, en alle "gegevens" zijn helemaal van dit lakje af. Daarom weet ik ook niet hoe hij heet. Volgensmij kosten deze lakjes €2,25, al weet ik het niet heel zeker.




Dit is een nagellakje van een onbekend merk, genaamd w7. Dat het merk niet aan de bekende kant staat betekend niet dat het een slechte lak is, dat bewijst nummer 71- Cosmic Purple maar weer. Dit is een blauw/rood/paarse glitterlak, die niet speciaal bedoelt is om als topcoat te gebruiken, want hij dekt in ong. 2 laagjes.Ik heb deze nagellak bij de op=op voordeelshop gekocht, samen met nog een andere, omdat 2 lakken samen 5 euro waren. Één lakje kost €2,75, wat ook totaal niet duur is.





Aangekomen bij lak nummer 5. Nogmaals is Essence aan de beurt. Kom binnen in dit circus van kleuren met het lakje 02 - Circus Confetti. Dit is een lakje uit lijn met toppers van Essence, ze zijn dus echt bedoelt voor over een lak heen. Als het goed is (ik weet het namelijk niet helemaal zeker) kost deze €1,79. Hij is te koop bij alle kruidvat filialen met een extra essence (nail-art) schap.




Dan, op de 4e plaats, deze GE-WEL-DIGE, haast holografische, glitterlak van de Hema. Deze is zo geweldig, hij glinstert prachtig en hij is gewoon ongelofelijk awesome. Dit is zeker een lakje die je echt eens in het echt moet gaan bekijken.Ik heb speciaal nog even een onscherpe foto genomen, zodat je de glitters extra goed kunt zien. Deze lak is te koop bij de hema en kost net als de zwarte lak van de hema (als het goed is) €2,25.

























De 3e plaats alweer. Dit keer een lakje van Catrice, genaamd Nautica, nummer C05. Dit is een donkerblauwe lak met lichtere glitters erin, echt heel mooi. Deze lak is niet meer te koop helaas, al kun je hem heel misschien nog vinden in de kortingsbak bij de kruidvat. Ik heb deze lak ook geswatcht, dus als je daar benieuwd naar bent, kun je hier klikken.

























Tamtamtam, de 2e plaats is bereikt.Show me je funny face voor dit geweldige lakje, genaamd Funny Face, nummer 25. Een geweldige, maar ongelofelijke simpele roze kleur, en toch ben ik er dol op. Dit is een lakje van Essie. Essie wordt verkocht bij o.a. de etos (de andere winkels zou ik zo niet precies weten) voor €9,99. Ook deze heb ik geswatcht en kun je hier vinden.

























AAAAAH My number 1. Dit geweldige lakje van OPI uit de skyfall collectie [WARNING: Dit is bijzonder geheime informatie, doorgekregen van agent 007. Dit blijft onder ons!]. Nee, YOLO is alweer uit (Hé Heleen c;), nu is het YOLT geworden, You Only Live Twice. Dit lakje zag je ook al voorbij komen in mijn sinterklaas haul achtig gedoe. Dit is dus een lakje van OPI, deze kostte (volgensmij) €13,95.

Dit was mijn top 10 nagellak voor 2012,  ik hoop dat jullie dit een beetje leuk vonden, als je nog swatches wilt zien van een bepaalde nagellak, laat het even achter! Ook nog even een ander vraagje, zouden jullie het leuk vinden een nailpolish stash update te zien? Want ik heb zo'n ongelofelijke zin om dat te maken, haha :p Dit was het voor vandaag, nog een hele fijne avond gewenst, en ik zie jullie morgen waarschijnlijk weer, xoxo Maartje

1 reacties:

Een reactie plaatsen