1/03/2013

Catrice Neo Geisha

Catrice komt rond februari/maart weer met een nieuwe limited edition genaamd Neo Geisha. Deze collectie is geinspireerd op kersenbloesems, origami en kimono's volgens catrice. Bij deze look horen voor eyeliner en felle lippen, en met zijden kimono's, boordloze jasjes en spectaculaire schoenen maak je deze look al helemaal compleet. Deze look wat voor jou? Dan ben je bij catrice aan het goede adres!




C01 Japaneyese - C02 Discreet Artis
Absolute EyeColour - 2,89
C03 Dance in Gion - C04 Planet Tokyo
Absolute Eye Colour - 2,89


C01 Ultra Black
Kohl Kajal - 1,99

Lip Brush - 2,99

Patch Eye Liners - 2,99

C01 Discreet Artist - C02 Picked Cherry Blossom - C03 Madam Butterfly
Lip And Cheek colour - 3,99

C01 Discreet Artist - C02 Picked Cherry Blossom - C03 Madam butterfly - C04 Dance in Gion - C05 Planet Tokio
Ultimate Nail Lacquer - 2,69

Ik vind persoonlijk de lip and cheek colour wel erg gaaf, daar ben ik wel benieuwd naar, want het zijn hele mooi kleuren. Ook de nagellakjes zijn natuurlijk (zoals bijna altijd) superleuk, het zijn mooie vrolijke kleuren en ik vind de doppen zo gaaf! Naar de eyeliner patches ben ik ook benieuwd, al verwacht ik totaal niet dat ze gaan werken, haha!

Wat is jouw favoriete product uit deze nieuwe collectie?

Xoxo Maartje


2 reacties:

Een reactie plaatsen