1/04/2013

Nivea Q10

Vandaag wil ik jullie graag voorstellen aan deze Nivea Q10 producten, een body creme, een body lotion en een handcreme. Ik kreeg deze producten toen ik iets kocht bij een sportzaak hier in de buurt en het leek me leuk deze producten voor jullie te reviewen, dus bij deze! Benieuwd wat ik hier van vind?






















Zoals je ziet is de handcreme een anti-age handcreme, uhm, dat heb ik nou niet bepaald nodig met mijn 12 jaar lijkt mij, maar ach. De body lotion en de body creme zijn allebei verstevigende producten, dus wordt je huid er wat steviger van. Of dit echt werkt weet ik zo niet, en dan kan ik ook aardig moeilijk uittesten, maar toch wil ik het met jullie delen.























Laten we beginnen met de handcreme. Wat deze handcreme hoort te doen:
Behoudt de natuurlijke schoonheid van de handen en voorkomt de eerste tekenen van huidveroudering. De verzachtende handcreme met Q10 trekt snel in, hydrateert intensief en vermindert zichtbaar het ontstaan van fijne lijntjes en rimpels. UVA/UVB filters helpen ter bescherming tegen externe invloeden die pigmentvlekken veroorzaken.
Klinkt best goed toch? Maar wat maakt deze creme echt waar? Hij trekt sowieso snel in en hydrateert intensief, zoals beschreven staat. Dat hij snel intrekt is sowieso een pluspunt. Hij is niet extreem vet, maar wel voedend. 























De ingredienten: Ik zie ongeveer aan het begin al twee keer alcohol staan, hmmm... Verder wat waar ik niet veel van begrijp. Helaas zie ik nergens iets van olien staan, jammer, want dat is wel erg fijn. Parfum staan als laatste, dus daar kan je moeilijk last van krijgen.













































De creme zelf neigt naar de vloeibare kant, maar ook weer niet ongelofelijk veel. Hij smeert makkelijk uit en trekt, zoals ik al zei, snel in.
























Dan krijgen we de body lotion. Deze belooft dit:
Stimuleert de celvernieuwing en verbetert zichtbaar de stevigheid van de huid. Versterkt en beschermt de huid tegen verlies van elasticiteit. De lichte textuur trekt snel in en bavat ook Hydra IQ, dat het huideigen hydratatieproces stimuleert voor een langdurig resultaat.
De lotion heeft inderdaad een lichte textuur die snel intrekt, over de rest kan ik niet heel veel zeggen, dit zijn dingen die ik persoonlijk niet heel goed kan testen, haha.























Laten we even kijken naar de ingredienten. Ook hier tel ik twee keer alcohol, wel minder dan bij de handcreme, maar het zit er wel in. Ik zie ook niet iets van een olie, jammer. Net als bij de handcreme staat parfum hier op de laatste plaats, pluspunt!





















De body lotion is veel en veel vloeibaarder dan de handcreme, zoals je misschien ook wel ziet. Als je het uitsmeert voelt het haast als water, alleen dan nog zachter. Hij trekt ook nog eens heel snel in, maar dat had ik al gezegd, haha.























Dan als laatste een body creme, geen butter, maar echt een creme. Dit is een verstevigende creme voor je buik, dijen en billen. Niet echt nodig, maar dat maakt het nog niet tot een minder fijn product!
Wat er wordt beloofd:
Verstevigd intensief de huid van probleemzones. 
Verbeterd zichtbaar de contouren.
Tja, ook hier kan ik niet heel veel over zeggen, behalve dat het een fijne creme is natuurlijk!























Zo ziet de pot er van binnen uit, als dit je interesseert, haha. Er zit 300 ml in en ik heb het idee dat je er best wel lang mee kunt doen!

Omdat de ingredienten onderop de pot staan, in een soort van flapje, en waardoor het moeilijk is om te fotograferen, heb ik hier geen foto van, maar eigenlijk is het haast hetzelfde als bij de vorige 2 producten.Ook hier vind ik twee keer alcohol, wel minder dan de lotion, dus ook minder dan de handcreme natuurlijk. Parfum is hier het laatste ingredient.
























De body creme is de dikste van de drie, al is hij ook niet heel dik, lang niet zo dik als bijvoorbeeld een body butter. Hij smeert makkelijk uit en trekt snel in.

Ik kan je vertellen dat sowieso de handcreme echt een aanrader is om te kopen, hij maakt mijn handen heerlijk zacht, en omdat hij snel intrekt is het handig voor tussendoor. Ook de body lotion en de body creme zijn erg fijn. Deze producten zijn zeker de moeite waard om eens naar te kijken!

Handcreme: 3,99
Body lotion: 10,99
Body creme: 8,99

De prijzen komen van bol.com, hier kun je ze bestellen, maar ze zijn ook gewoon verkrijgbaar bij de kruidvat, ik weet niet of de prijzen daar precies zo zijn, maar het ligt er waarschijnlijk dicht in de buurt!

Xoxo Maartje

0 reacties:

Een reactie posten