2/10/2013

Beautynews Essence + catrice

De laatste tijd zijn er weer hartstikke veel LE's, nieuwe producten en andere nieuwtjes van Essence en Catrice bij mij binnengekomen. Omdat ik het toch niet heel leuk vind om alles apart te bespreken, wil ik het graag even in een artikel doen. En ik weet dat ik met sommige dingen wat laat ben, maar beter laat dan nooit!


Absolute eye colour quattro / Absolute nude eyeshadow pallete / BB alroud foundation / Absolute eye colour / Intensif'eye wet & dry shadow / Ultimate colour lipstick

Dit is een kleine greep van de nieuwe producten van Catrice. Ik denk dat het absolute nude pallete een goede aanrader is wanneer je van nude kleurtjes houd. Zelf spreekt het quattro pallete me ook wel aan, omdat is de roze kleur erbij erg leuk vind. En.. natuurlijk kan catrice niet achterblijven met het maken van een BB cream, hiervan zijn er vier kleuren beschikbaar. Ook drie mooie lipstick kleuren kunnen niet ontbreken, ik vind de lipstick van catrice altijd zo mooi en chique, vooral omdat er catrice in de lipstick zelf gedrukt staat. Verder (niet op de foto) komt catrice met een gel eyeliner met gouden glitters, waterproof eye pencils, eyebrow filler gel, eyeshadow base, concealer (ze noemen het zelf camouflage cream), een smokey eyes setje, mattefying oil control paper en een aantal nieuwe kleuren lipgloss.

Fuchsiarama / I'm dynamite / Rosy one more time / Hugo Moss / Mint me up / Pimp my shrimp / Lilactric / You better think pink / walk in lime / purple reign

Niet alleen het make-up assortiment van Catrice wordt vernieuwd, ook de lakjes krijgen een beurt. Hierboven een selectie van de nieuwe kleuren! Dat betekend natuurlijk wel dat er ook lakjes uit het assortiment gaan, en nu te koop zijn met 50% korting (geloof ik)!

Frame4fame lashes / Night club eyeshadow pallete / Lipstick / All in one BB cream / I love punk jumbo eyeliner pen / Colour & go nail polish / Frame4fame stick on eyeliner /  Make-up sponge

Ook Essence brengt weer (aardig wat) nieuwe producten op de markt. Zo zijn er frame4fame nepwimpers maar ook stick on eyeliner (waarvan ik betwijfel of het enige zin heeft, maar dat terzijde). Voor fans van de essence sun club palletes, nu ook twee nieuwe versies genaamd night club. Lipstick niet te vergeten. Ook leuk: een jumbo eyeliner pen, deze heeft dus een extra dikke stift. Ook zijn er leuke vrolijke kleuren nagellak, vooral die minty, oeeeh! Hello BB cream, een all-in-one nog wel, en voor het aanbrengen een dupe van de beautyblender!

Nail art decoration kit / Studio nails easy 2 polish / nail art cracking top coat / Nail art special effect topper / Nail art twins / pigments

Vaak zijn nail-art spulletjes moeilijk te verkrijgen, maar essence is zo slim geweest om ook twee setjes aan het assortiment toe te voegen. Er zijn overigens nog twee andere setjes te koop bij de limited edition vintage district van dit moment. Ook komt essence met een manicure helper, wat het lakken makkelijker zou maken, maar ik heb geen flauw idee hoe. En uhmm... crackle nagellak is niet meer zo van deze tijd, al is de kleur wel erg mooi. De special effect toppers worden ook weer aangevuld met twee mooie glitterlakken (waarvan één hierboven op de foto). Verder komt essence met drie nail art twins setjes, bestaande uit een basis én glitterlak, verkrijgbaar in de kleuren paars, blauw en roze. Als laatste worden er ook drie nieuwe kleuren pigments aan het schap toegevoegd, leuk!



In maart lanceert Essence deze leuke cadeauset, die een parfum en twee limited edition nagellakjes bevat. Wat essence zegt over deze geur:
"Een geur die bloemrijk, friszoet en tegelijkertijd sensueel is, voor hen die niets liever willen willen dan een dag in een snoepwinkel doorbrengen. Zoet, zintuigelijk en o-zo-lekker!"
De geur heet "like a day in a Candy shop" en in de flacon zit 50 ml aan zoet gegeurd spul.
Topnoot: Perzik - orchidee
Hartnoot: Lelie - heliotroop - jasmijn
Basisnoot: Vanille - tonkaboon - zachte musk
De prijs van deze cadeauset is €6,99.

Dit was het. Vinden jullie dit leuk zo, of willen jullie alles toch liever apart en wat gedetailleerder zien?
Ik zie jullie snel weer!
Xxx Maartje







































0 reacties:

Een reactie plaatsen