2/02/2013

Challenge: 50 shades of nailpolish

Hey,

jeetje zeg, wat ben ik lang weggeweest, pfoeh. Maar niet getreurd, ik ben terug met vandaag een hele leuke mededeling! Ik ga namelijk een challenge doen, genaamd 50 shades of nailpolish. Wat deze challenge inhoud ga ik jullie in dit artikel uitleggen!

Ik zag deze challenge op de blog van Ingeborg en dacht: "DAT IS IETS VOOR MIJ, dat is supercool voor mijn blog, ik m.o.e.t. het doen!" Dus ja, het moet maar, want deze challenge is echt supergaaf!

Het idee is dat je in één jaar 50 kleuren nagellak draagt, niet heel moeilijk lijkt mij? Je draagt dan 315 dagen geen nagellak, valt mee. Vandaar dat ik dit wil proberen, en ik verwacht ook wel dat het gaat lukken.

Ik ga elke keer een foto posten van de nagellak die ik draag, dit zullen waarschijnlijk simpele instagram foto's zijn, omdat ik het nogal veel gedoe vind om voor elke keer dat ik nagellak draag een foto te gaan maken en deze helemaal op de computer te uploaden, oeps, ik ben echt té lui, uhmmm :o



Als jou deze challenge ook leuk lijkt mag je hem natuurlijk altijd ook gaan doen, want wat is er nou leuker dan 50 keer per jaar je nagels lakken hé? ;) Je kunt natuurlijk, net als ik, deze challenge op je blog houden, maar ook via instagram! Ik ga mijn foto's dus met instagram maken, en heb bedacht dat het leuk is om bij elke foto die je hiervoor post de hashtag #50shadesofnailpolish te gebruiken! Dus wanneer je net als ik je foto's op instagram plaats, gebruik deze hashtag ^^

Oke, ik krijg er al helemaal zin in, ahahaha. Veel plezier,
xoxo Maartje

3 reacties:

Een reactie plaatsen