2/14/2013

H&M body butter - blood orange

De H&M, mijn favoriete winkel wat kleding betreft. Maar ze verkopen niet alleen kleding, er is ook een klein assortiment aan beautyproducten aanwezig! Ik heb een poosje terug een cadeaubon, van de H&M zelf, gekregen t.w.v. 5 euro. Altijd leuk natuurlijk. Nou valt er niet heel veel kleding te kopen voor 5 euro, dus ben ik bij de beautyspullen rond gaan neuzen. Hier heb ik een nagellakje én deze body butter gekocht, die ik vandaag ga reviewen!

















Om te beginnen even kijken naar de ingrediënten, ze staan niet heel duidelijk op de foto. Bijna bovenaan de lijst staat mineral oil, en dat is nou juist wat we niet willen zien, dit sluit je huid namelijk af, en je huid houdt hierdoor het vocht vast. Er vormt zich een soort beschermlaagje waardoor je huid heel zacht voelt, maar wanneer dit weer weg is is het net zo droog als eerst (bron: misslipgloss.nl, lees voor meer informatie het hele artikel). Verder zie ik shea butter staan, dit is echt fijn, want shea butter voedt je huid goed en maakt haar zacht en soepel. Tja, en heel veel meer kan ik hier niet uit opmaken...



































































Wat sowieso duidelijk is is dat dit een echte body butter is, een lichaams boter, letterlijk vertaalt. Niks geen creme, het is echt een stevige boter. Hij trekt snel in en ik heb best het idee dat hij mijn huid goed voedt en verzorgt. Ik denk dat dit een prima bodybutter is, en vooral voor het lieve, leuke, kleine prijsje van 1 euro. Ik weet niet of ze hem nog hebben, het zou maar zo kunnen dat hij uit het assortiment is, of gewoon uitverkocht, aangezien ik hem niet op de site zie staan. In elk geval als je hem tegenkomt: meenemen die handel!

xoxo Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen