2/19/2013

The beauty bakery lip butter

Met dit koude weer blijf ik maar smeren met lipbalm, om uitgedroogde, korsterige en zere lippen te voorkomen. Gelukkig zijn er genoeg lipbalms waarmee dat heel prettig gaat, en vandaag ga ik er eentje voor jullie reviewen. En niet zomaar eentje, een bubble gum lipbalm van the beauty bakery!













































Ingrediënten: beewax, soyabean oil, avocado oil, hemp seed oil, olive oil, cacaobutter, organic palm oil, flavor, vitamin E.

De ingrediënten zien er allemaal geweldig uit, allemaal oliën, en andere voedende dingen, jum! Hier valt verder niet heel veel over te zeggen eigenlijk...























Dan de geur, overduidelijk bubblegum. Ik vind het persoonlijk wat aan de zoete kant, een geur waarmee je niet de hele dag wilt lopen smeren, omdat je er dan misschien misselijk van wordt. Gelukkig bestaat deze lipbalm ook in andere geuren:

  • Fresh mint
  • Vanilla cream
  • Cinnamon buns
  • Sweet cherry
  • Coconut cream
  • Chocolate cake
  • Lemon cake
  • Strawberry cake
  • Cheese cake
  • Mango
Het enige nadeel is dat deze lipbalm best prijzig is, want ik vind €4,95 nogal wat, en ik zou het niet zo snel kopen. Maar hoe kan ik hem reviewen dan, als ik hem niet gekocht heb? Ik heb laatst namelijk een bestelling gedaan bij the beauty bakery, alleen omdat een van de producten niet op vooraad was, heb ik deze erbij gekregen, superlief! De service van the beauty bakery is ook goed. Alles kwam netjes verpakt aan, in een doosje met leuk roze papier erin en een briefje erbij. Alle producten waren nog heel, wat ook altijd fijn is! 























Wil je een lipbalm die je lippen heel goed verzorgt en lekker ruikt? En wil je daar best iets meer aan uitgeven, of zoek je gewoon een leuk cadeautje? Dan is deze lipbalm echt iets voor jou. 

Vind je vijf euro toch wat aan de dure kant, en heb je eigenlijk nog genoeg fijne lipbalms? Dan kun je deze beter laten liggen.

Xoxo Maartje

6 reacties:

Een reactie plaatsen