2/03/2013

Weheartit inspiration #1: Nail art

Als aanleiding op het artikel van gisteren, over de 50 shades of nailpolish challenge, leek het me leuk om vandaag een klein artikel met nail art inspiration te maken, en daarmee heb ik meteen een nieuwe catogorie het leven in geroepen, namelijk "Weheartit inspiration." Dit omdat ik dol ben op de plaatjes van weheartit en ik het ook altijd leuk vind om ze te bekijken en te delen met jullie. Kijk je mee? c:

Om maar meteen te beginnen met deze schattige spongebob nail art, ik vind hem echt knap gemaakt, niet?

Tribal/aztec, of hoe je het ook wilt noemen. Deze nail-art doet me denken aan die broek van de h&m, haha.

Mieeeeh, Pikachu, wat een cutie. Wat zou ik deze nail art graag op mijn nagels zien, maar ik ben een kluns, dus dat wordt hem niet D:

Nog een keer eens schattige, deze nail art doet me denken aan dat ene sprookje, hoe hete die ook al weer? 

Oke, ik ga even verder zonder beschrijven, dat is me teveel werk.. xd











Dat was het, ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben opgedaan, als je een van deze nail art na gaat maken, stuur me iets van een foto, dat vind ik echt superleuk! c:
xx Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen