2/04/2013

Wishlist H&M Spring 2013

Hey,

misschien weten jullie het nog niet, maar ik ben verslaafd aan de H&M. Oke, dat was niet wat ik wou zeggen, try again. Misschien weten jullie het nog niet, maar ik ben bijna jarig. Of nouja, het is maar wat je noemt bijna. Op 1 maart word ik alweer 13, haha. Het duurt eigenlijk nog wel even, maar ik ben al weer druk bezig met het maken van wishlists. Zoals gewoonlijk heeft de H&M ook weer een nieuwe collectie en maak ik daar ook vaak een wishlist van, dus ik dacht, laat ik dat nu ook doen.




























Maar ik was dus nog niet helemaal klaar met vertellen, waar zijn we gebleven? Ohja. Ik bedacht me dat ik voor mijn verjaardag misschien een bestelling kon doen bij de H&M, als cadeau, snap je? Dus daarom leek het me leuk om hier alvast een wishlist van te maken. Ik ben van plan er ook eentje te maken voor al het andere dat ik voor mijn verjaardag wil vragen, dus waarschijnlijk komt die binnenkort, haha. Oke, to the topic: de wishlist.



























Striped blouse - €19.95
Peter pan jurkje - €19,95
Shirtje met zak - €12,95
Hemdjes (LIKE, 2x skulls en tribal) - €9,95
Hemdje met kat - €12,95
Skull sweater - €17,95

Oh, bij alles moet ik al meteen denken aan de zomer. Vooral het jurkje, geweldig! Ik vind de blouse met de strepen ook een van de leuke dingen. Ik wil ook graag zo'n broek, maar die heb ik tot nu toe nog nergens gezien, dus als je een site weet, let me know please. Verder zijn de hemdjes gewoon tof, het zwartje shirtje handig en de sweater ook very nice, my dear.

Wat vind jij het leukste van alles wat hier tussen zit?
See you soon,
xoxo Maartje

2 reacties:

Een reactie posten