3/10/2013

Catrice - Candy shock

Rond april/half mei komt Catrice met een sweetie, snoeperige collectie genaamd "Candy shock". Deze collectie staat in het thema van snoep en pasteltinten, lekker zomers! Benieuwd naar wat catrice dit keer uitbrengt en hoe duur alles is? Lees dan snel verder!
Soft baked eyeshadows
Zoete kleurtjes met een textuur die lijkt op die van een suikerspin. Je bepaalt zelf de intensiteit van de kleur: wonderlijk licht en delicaat wanneer het droog wordt aangebracht en betoverend intens met of zonder metallic effect wanneer het nat wordt aangebracht. Twee warme en twee koele pastels voor een fantastische look. Voor €3,89 zijn deze eyeshadows verkrijgbaar in deze kleuren:
  • C01 I Scream: Ice Cream!
  • C02 Play It Blue
  • C03 Bring Me Peach 
  • C04 It’s Honey Money

Ik vind de oogschaduws er mooi uitzien,vooral door de verschillende kleuren die ze bevatten. Voor wie het  niet wist, deze oogschaduws geven samen één kleur af, het wordt dus als het ware gemengd wanneer je het aanraakt! Sidenote: Ik zie nu pas dat de donkere kleur oogschaduw helemaal niet bij deze collectie hoort! Hoe hij in mijn persbericht kwam snap ik dan ook niet, maar sorry daarvoor. 

Lip balm stick
Lollipop, lollipop: een transparant jasje met een gekleurde kern. De Lip Balm Sticks zijn een perfecte combinatie van twee kwaliteiten – intense verzorging en een vleugje kleur. Voor zachte en suikerzoete lippen met een lichte glans. Deze lipbalms kosten €3,99 en zijn verkrijgbaar in deze kleuren:

  • C01 Bring Me Peach 
  • C02 Sugar Shock.

Ik denk dat dit best wel handig kan zijn. Wie wil dat nou niet? Kleur en verzorging in een. Ik vind allebei de kleuren er erg leuk uitzien, dus hier ga ik wanneer ze in de winkels liggen toch eens naar kijken!

Lip peeling
Suikerstokje: echte suikerkristallen bevrijden de lippen van losse velletjes en verwennen de tere huid tegelijkertijd. Het resultaat: gave, zachte en soepele lippen. De textuur gewoon met kleine cirkelende bewegingen over de lippen bewegen met behulp van de geïntegreerde applicator. Met een lekker fruitig smaakje! Deze lip peeling kost €2,99.

Ook dit lijkt me erg handig, alleen snap ik niet precies hoe het werkt, haha. Een lipscrub in stickvorm? We zullen zien, haha.

Multi colour blush
Roze roze roze, van bleekroze tot zoet roze. Deze gebakken blush bevat vier perfect op elkaar afgestemde gemarmerde roze tinten voor een frisse teint Door de zachte textuur vermengen de kleuren zich gemakkelijk. Voor prachtig geaccentueerde gezichtscontouren. Deze kost €4,59.

  • C01 Sugar Shock.
Oeh, roze wangetjes! Ik vind deze blush er echt heel mooi uitzien, zo zomers! Je zou er haast een likje van willen nemen :p

Multi colour highlighter
In de draaimolen. Vier kleuren met één doel: waanzinnige highlights. Multi Colour Highlighter laat de huid van je gezicht stralen met lichte matte tinten en zacht parelmoeren effecten. Deze perfect op elkaar afgestemde complementaire kleuren egaliseren de huid en verbergen kleine oneffenheden. Voor een vlekkeloze en stralende teint! Deze gaat €4,99 kosten.
  • C01 Vanilla Love. 
Highlighter op, zonnetje erbij en zeg maar hoi tegen een mooie glans! Ook de highlighter ziet er prachtig uit!

Soft nail lacquer
Snoepkleurtjes: ultiem langhoudend, ultieme dekking en ultieme kleur – een carrousel van heerlijke zoete snoepkleurtjes. Roze, vanille, abrikoos en lichtblauw, waarvan de laatste twee een matte, poederachtige finish hebben. Deze lakjes kosten €2,69 per stuk en zijn verkrijgbaar in deze kleuren:
  • C01 I Scream: Ice Cream!
  • C02 Play It Blue
  • C03 Bring Me Peach
  • C04 Vanilla Love
Tja, hier valt niet heel veel over te zeggen. Ze passen perfect bij de pasteltrend, dus ik hoop dat ze een beetje goed dekken!

Nail sugar pearls
Top toppers. Unieke versiering voor nagels om op te eten! Na het lakken van de nagels in de kleur van je keuze geef je ze een finish met deze mini suikerpareltjes. Even laten drogen en je hebt een unieke 3D stijl! Deze kleine verrassing is een van de highlights voor komend lenteseizoen. Dat smaakt naar meer! Deze "pearls" kosten €2,99 en zijn verkrijgbaar in deze kleuren:
  • C01 Cotton Candy 
  • C02 Sugar Shock. 
AAAAH OH-EM-GIEEEE. Caviar nails maar dan in een budget versie, superubertof! Het past ook perfect bij deze collectie trouwens, haha :)

Wat vind jij het leukste van deze collectie?
Xx Maartje

3 reacties:

Een reactie plaatsen