3/16/2013

Follow me on bloglovin'

Een aantal van jullie volgen mij met google friend connect, een aantal met bloglovin'. Helaas zag ik op een aantal blogs dat google friend connect vanaf 1 juli 2013 stopt. Nu wil ik jullie graag vragen om mij te volgen op bloglovin i.p.v. met google friend connect. Bloglovin bovendien hartstikke fijn, je kunt er heel makkelijk alle posts van je favoriete blogs mee bekijken. Weet je nog niet precies wat bloglovin is en hoe alles werkt, dan kun je even verder lezen!

Bloglovin is een site waarmee je heel makkelijk andere blogs kunt volgen, maar waar mensen jou blog ook kunnen volgen. Wanneer je naar de site van bloglovin gaat komen daar alle artikelen van jou gevolgde blogs binnen, waardoor je altijd op de hoogte bent. Het fijne is, vind ik persoonlijk, dat er ook een bloglovin app bestaat, waarmee je ook op je mobiel je favoriete blogs binnen handbereik hebt. Als je nog geen bloglovin account hebt raad ik je aan dat snel te doen, want het is superhandig én gratis. Klik hier om mij te volgen op bloglovin!

Liefs,
Maartje

0 reacties:

Een reactie plaatsen