3/04/2013

Korte update

Salut, bonjour madame/monsieur,

Je suis Maartje. Oke, nu even normaal. Sorry, ik ben ik een Franse bui, nou, dat zou ik moeten zijn tenminste, maar ik ben zo stom om in plaats van mijn Frans te gaan leren even te gaan bloggen. En ik weet dat ik dit nu niet moet doen, maar ook weer wel. Ik heb gewoon zin om even wat te schrijven. Ik weet ook heel goed dat als ik mijn Frans niet leer, ik morgen op mijn kop ga krijgen van mijn Frans lerares, en dat ik mijn toets vrijdag ga verknallen. En nu weet ik opeens niet meer wat ik wil schrijven. Ik moet dus eigenlijk nog twee apprendres leren, maar dat doe ik niet, pech, komt zo wel. Wat ik wel aardig knap van mezelf vind is dat ik er nu al wel drie gehad heb, hehehe. Ik heb droge lippen en het doet pijn, maar ik bent te lui om op te staan en mijn lippenbalsem te gaan halen. Oh, kut, ik bedenk me dat ik dus mijn fijne lipbalm van the beauty bakery (waar ik ook een review over geschreven heb) een soort van kwijt ben, ik ben echt een sloddervos, haha. Ik moet btw ook nog één sommetje voor wiskunde maken + mijn tas inpakken voor morgen.

Even leuke dingen. Ik ben jarig geweest, 1 maart werd ik 13, yeah. Ik heb echt supertoffe dingen gekregen. Van mijn ouders een bankje, en van mijn broertjes kussens voor erop. Van mijn oma heb ik een ikea helmer kastje gekregen, waar ik ook heel erg blij mee ben, want nu kan ik een deel van mijn nagellak daarin opbergen. Verder heb ik een cadeaubon van de etos gekregen, en een van de hema. Niet te vergeten een boekenbon en nog vijf euro. Oh, en een superschattig mini-nagellakje van de etos, mintgroen gekleurd, in precies dezelfde kleur als mijn superdry trui, haha :D

Maar ik ga nu toch maar bezig met mijn Frans, dat lijkt me eerlijk gezegd wel zo slim. Ik weet trouwens dat ik al heel lang niet meer geblogd heb, maar dit weekend heb ik dus mijn verjaardag gevierd en de week daarvoor heb ik ook gewoon weinig tijd gehad (een aantal toetsen en shit), dus vandaar. Ik hoop dat ik binnenkort even tijd heb om een gewoon goed en leuk en echt artikel te maken, want daar heb ik best wel behoefte aan eigenlijk.

xxx
Maartje

2 reacties:

Een reactie plaatsen